Humle-stiklinger til salgs?

Der burde jeg ha sjekka, og bestilte 6x cascade derfra nå. Men vil noen ha noe anna fra homebrewstuff? tenkte kanskje å prøve meg på colombus som de hadde inne og kanskje wilamette.

takk for tipset mikle  :biersmile:
 
står at de har den in stock på siden, men har vel lært nå at det ikke stemmer alltid..  :bank2:
kan alltids sende dem en mail til, er mest gira på det sjøl, men er sikkert bra men colombus funker vel bra som bittering :)
 
True dat.. Kjører på med 2x colombus :)
Tar du det samme?slik at vi får det på samme sending?
 
Ja, for å gjøre det enklest mulig for folka på HBS bestiller jeg fortsatt 10 rhizomes: 4x wilamette(eller centennial hvis de har), 4x galena og 2x colombus(Til deg magnus). Da slipper de å styre mer så det blir enda mer forsinka og til slutt ikke sendt.. Såå er folk gira på mer humle er det muligheter :) Hvis ikke blir det storskala planting her i Nes!
 
Bestilte fra Willingham Nurseries, men fikk pengene refundert :cheeky:

Merknad fra forhandler
Sorry - last shipment to Norway has gone.
Next will be November.
I will email you when available.
Mike
 
da er det bare å kjøre på fra essentiallyhops, de sender fortsatt


...virker det som ihvertfall ::)
 
Da er mine røtter kommet og blitt plantet :). Da er det bare å vente på at de skal vokse. Cascade, centanniel, Columbus og galena :). Spennde å se hva som kommer til å vokse best :)
 
Har fått Cascaden jeg også nå, men har den i kjøleskapet foreløpig så de ikke fryser stakkarene! Vet ikke hvor hardføre de er med en gang :jaha:
 
Det vokser ihvertfall(nærmer seg 30-40cm nå) Jeg har ikke behandlet dem på noen guddommelig måte, så de har fått noen netter med frost.
Men jeg gror dem etter mottoet: De er jo ugress, så det ordner seg... Så får jeg håpe det blir noe øl ut av det på sikt  :biersmile:
 
Tilbake
Topp