Der burde jeg ha sjekka, og bestilte 6x cascade derfra nå. Men vil noen ha noe anna fra homebrewstuff? tenkte kanskje å prøve meg på colombus som de hadde inne og kanskje wilamette.
står at de har den in stock på siden, men har vel lært nå at det ikke stemmer alltid.. :bank2:
kan alltids sende dem en mail til, er mest gira på det sjøl, men er sikkert bra men colombus funker vel bra som bittering
Ja, for å gjøre det enklest mulig for folka på HBS bestiller jeg fortsatt 10 rhizomes: 4x wilamette(eller centennial hvis de har), 4x galena og 2x colombus(Til deg magnus). Da slipper de å styre mer så det blir enda mer forsinka og til slutt ikke sendt.. Såå er folk gira på mer humle er det muligheter Hvis ikke blir det storskala planting her i Nes!
Da er mine røtter kommet og blitt plantet . Da er det bare å vente på at de skal vokse. Cascade, centanniel, Columbus og galena . Spennde å se hva som kommer til å vokse best
Det vokser ihvertfall(nærmer seg 30-40cm nå) Jeg har ikke behandlet dem på noen guddommelig måte, så de har fått noen netter med frost.
Men jeg gror dem etter mottoet: De er jo ugress, så det ordner seg... Så får jeg håpe det blir noe øl ut av det på sikt :biersmile:
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.