Hurtigkoblinger for trykkluft

Har bestilt derfra og mottok her om dagen. Ser helt likt ut som samme koblinger jeg tidligere har kjøpt fra MoreBeer. Tok dog veeeldig lang tid, ca 6 uker tror jeg. Ble shippet fra selger samme dag, men lå på flyplassen i Shanghai i 4-5 uker før de ble sendt videre..

Etter tips fra Borander så har jeg kjøpt noen slike hurtigkoblinger fra ali-sjappa. Ser ikke kina-ut i det hele tatt og virker robuste. Kun brukt to ganger enda.

borander skrev:
Jeg har brukt mine fra Ali sammen med MoreBeer sine. Jeg vil med 99% sikkerhet si at de er identiske.
Får du kjøpt hun og der? Prøvde å skrive fitting female men da kom det bare opp Leopard og lateks undertøy......

Frode Granli skrev:
borander skrev:
Jeg har brukt mine fra Ali sammen med MoreBeer sine. Jeg vil med 99% sikkerhet si at de er identiske.
Får du kjøpt hun og der? Prøvde å skrive fitting female men da kom det bare opp Leopard og lateks undertøy......

Her er linken til både hun og han:

Hannaas skrev:
Jeg bestilte nylig hurtigkoblinger herfra: http://www.aliexpress.com/store/group/Quick-Disconnects/1017341_254470516.html
De har ikke kommet frem ennå, så jeg vet ingenting om kvaliteten, men de ligner på koblingene de selger hos MoreBeer. Tenkte jeg skulle gi dem en sjanse i alle fall, siden det ble såpass mye rimeligere enn å bestille fra MoreBeer.

Oppdatering:

Jeg mottok mine hurtigkoblinger fra SHFC Precision Machinery Co., LTD i dag, 10 dager etter bestilling. Tipper leveringstid er avhengig av tidspunktet en container er full og sendes av gårde, med tanke på andres 6-ukers leveringstid.

Jeg la opprinnelig inn to bestillinger, for å komme under 200-kronersgrensen, men mottok begge bestillingene pakket i samme boks, deklarert til $10. Alt ser ut til å være i god stand, og var godt emballert; hver del var pakket inn i individuelle poser, og pakket i en pappboks som var stappet med papp for å hindre bevegelse. Jeg fikk til og med en bonuspresang; Et klistretermometer til gjæringsbøtte, og noen ekstra O-ringer i silikon. Godt fornøyd med handelen. Alle delene virker solide, og kjennes tunge i hånden. Har ikke testet hvordan de fungerer, så det er mulig koblingene ikke er 100%, men førsteinntrykket er veldig bra.

Hannaas skrev:
Oppdatering:

Jeg mottok mine hurtigkoblinger fra SHFC Precision Machinery Co., LTD i dag, 10 dager etter bestilling. Tipper leveringstid er avhengig av tidspunktet en container er full og sendes av gårde, med tanke på andres 6-ukers leveringstid.

Jeg la opprinnelig inn to bestillinger, for å komme under 200-kronersgrensen, men mottok begge bestillingene pakket i samme boks, deklarert til $10. Alt ser ut til å være i god stand, og var godt emballert; hver del var pakket inn i individuelle poser, og pakket i en pappboks som var stappet med papp for å hindre bevegelse. Jeg fikk til og med en bonuspresang; Et klistretermometer til gjæringsbøtte, og noen ekstra O-ringer i silikon. Godt fornøyd med handelen. Alle delene virker solide, og kjennes tunge i hånden. Har ikke testet hvordan de fungerer, så det er mulig koblingene ikke er 100%, men førsteinntrykket er veldig bra.

Disse har jeg bestilt fra også. Det ligger inne med lang "postgang" som standard, men jeg la alt i handlekurven først, og så kontaktet de, og de sende da med UPS, 5-7 dager.

Jeg fikk for øvrig også med noe o-ringer og temperatur-stickon til gjæringsbøtte :) Og ja, dersom man ikke spesifiserer UPS er man nok prisgitt at containeren fylles, altså litt tilfeldig hvor lang tid det tar.

Tilbake
Topp