1. Pale Ale, batch #2 (Med Nelson Sauvin, husets faste øl)
2. IIPA
3. Wit
4. Pale Ale, batch #3
5. IPA
6. Tripel, batch #2. Ble til slutt tømt ut pga for mye fusel og dritt.
7. Vienna Lager. Stor suksess.
8. Citrus Heaven - brygget en oppskrift fra NM 2013. Ble senere splittet i tre: IPA, Mango-IPA og Ananas-IPA
9. Weissbier: 30/70 Hvete/bygg, 50/50 og 70/30. 3 5l batcher.
10. Lavalkohol pale ale. Medium vellykka.
11. Vestkyst-klone som ikke ble helt klone fordi jeg manglet noe humle.
12. Vestkyst-oppsskriften med humle fra Australia/New Zealand
13. IPA: Vienna malt + "down under" humle
14. Pale Ale, batch #4
15. Russian Imperial Stout
16. Amarillo SMASH
17. Saison (ble infisert, står nå i boden, er for tiden dypfryst...)
18. "Paler Ale" - en lett Pale ale. Medium vellykka
19. Forsøk på dubbel, ble for lys og ble til slutt tømt ut
20. Saison
21. Tripel
22. Wit, ble også infisert
23. India-Saison
24. Bokk, meget fornøyd, har vært årets juleøl. Fått skryt av venner og familie. Er for tiden inne til vurdering av to Norbrygg-dommere, så får vi se om jeg får jekka meg litt ned
25. Pale Ale, batch #5 - til firmaets julebord
26. Vestkyst med behandlet vann
27. Vestkyst med ubehandlet vann
28. Porter (Zainacheffs "black widow") - ble senere splittet i kokos, vanilje og kokos/vanilje. Angrer på at jeg ikke beholdt noe plain. Veldig god porter.
29. Tripel, denne er ikke ferdig karbonert, men virker endelig lovende. Min første tripel i fjor ble veldig bra, de tre tidligere forsøkene i år har skuffet.
30. Pale Ale, batch #6
31. Flanders Red, BYO-oppskrift
32. Tank 7
33. Lambic
34. Mjød
35. "Nelson Vienna" - IPA med Vienna som basemalt og Nelson som hoved-humle (sammen med Amarillo og Cascade).
Er ferdig for i år... Har tømt ut litt, og disse er 5/10/20 liters batcher. Noe har vært gitt bort, noen har vært splitt-batcher med kompiser osv. Har kanskje 8 kasser stående nå. Kommer til å brygge mindre til neste år. Føler at jeg har fått "gjort fra meg" litt og bare prøvd masse greier, og tenker å brygge sjeldnere i 2015, men kanskje med litt mer kjærlighet/kvalitet og sannsynligvis med fokus på Belgiske typer, som er favoritten her i huset.