Hva har eg brygget??

Er nå ferdig med å tappe halvparten av mitt siste brygg.
Denne oppskriften ble veldig ad-hock da eg plutselig oppdaget at eg manglet ein del ingredienser.

Så mitt spørsmål er, hvordan vil dere typebestemme denne?

4 Kg pilsnermalt
6 kg abbey malt
(eg trudde eg hadde 2 kg med pilsner liggende, men viste seg at det var feil så forholdstallet ble ikje 50/50))

humle:

60minutter:
64g med en ukjent humle frå fryseren min.(tips det er ikkje smart å merke vakumposer med sprittusj om de ska ligge i fryseren)
36g perle

20minutter:
66g perle
34g Galaxy

5minutter
66g perle
34g Galaxy

Total volum til gjæring ble 31 liter.

Gjær: WP550

OG 62 FG: 10 tilsatt 8g/l for kullsyre. (antar da ABV 7,5%. 7,1 frå værteren og 0,4 frå kullsyresukkeret)

(Ja eg er klar over ta det ble mykje humle men glemte å regne om frå 40 liter til 30 liter)

I tilleg så har eg 14 liter som skal stå ei veke til, den er tørrhumlet med 33g Galaxy så den er eg veldig spent på.

Eg har forsåvidt eit Cognac glass i kjøleskapet så ka nkomme tilbake med smak/utseende seinere i dag.. :idea:

på forhånd takk for hjelpen.

Da har eg tatt en "analyse" av det glasset eg hadde i kjølen:
Fin rødlig farge, sterk frisk aroma av humle. Smaken var ganske bitter med en skarp, men god og frisk, smak av humle.

Der var tegn på at at gjæren ikkje var ferdig å fluktulere, men det hastet å få denne på flasker slik at eg hadde smaksprøver å servere i 30 årslaget mitt om tre veker.

Tilbake
Topp