Hvilken boksemaskin

Hei,

Vurderer nå å gå i innkjøp av en boksemaskin, men så er spørsmålet.. Hvilken?

Slik jeg ser det er det 3 aktuelle for mitt bruk, som da er:
- Cannular
- Brewbie
- SL1

De to første er rundt lik pris på ca 5500,- og den siste er på ca 13000,-
Veit at cannular hadde en del barnesykdommer, men dette har kanskje blitt bedre?
Og forskjell mellom cannular/brewbie og SL1 vil gi rom for mye bokser og justering..

Hva ville dere gått for, og hvorfor?



Krister
 
Hei,

Vurderer nå å gå i innkjøp av en boksemaskin, men så er spørsmålet.. Hvilken?

Slik jeg ser det er det 3 aktuelle for mitt bruk, som da er:
- Cannular
- Brewbie
- SL1

De to første er rundt lik pris på ca 5500,- og den siste er på ca 13000,-
Veit at cannular hadde en del barnesykdommer, men dette har kanskje blitt bedre?
Og forskjell mellom cannular/brewbie og SL1 vil gi rom for mye bokser og justering..

Hva ville dere gått for, og hvorfor?



Krister

Har du økonomi kjøper du SL1, hvis du ikke er litt teknisk anlagt av deg og lett kan justere maskinene. Cannular krever (ofte) en del justering, og slik jeg har forstått det så er det en del av disse som må justeres nokså regelmessig. Brewbie skal i utgangspunktet fungere rett ut av boksen, men det er en del som har hatt tilsvarende problemer også med denne.

SL1 fungerer rett ut av boksen, og den krever heller ingen regelmessig justering.
 
Jeg vil anbefale deg å gå for SL1 om du har økonomi til det.

Har selv hatt en annen Kina maskin, som spiste opp vel 1000 bokser i justering[emoji2955] har også skrudd og justert en Cannular for en kompis. Cannular var riktignok enklere å få til enn den jeg hadde først, men det siste du vil gjøre, er å ta pause i boksingen for å etterjustere maskina[emoji28]

Jeg gikk selv for Oktober sin MK16v2, og har ikke anta et sekund. Importerte den selv før de norske butikkene fikk de inn, og før SL1 kom. Den maskina har gått på rundgang blandet noen kompiser, og har nok rundet 4-5000 bokser nå, uten et eneste feilslag! Flere av de som lånte min maskin, har nå selv kjøpt SL1, og sier kvaliteten er like god.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp