Erfaringsmessig har det ofte blitt grått ved utblanding i vann med høy pH, til tross for at den er helt "fersk". Synes det er bedre å dyppe en måler og se hva som er realiteten, har blitt lurt av fargen før. Men jeg bruker opp det jeg blander i løpet av en dag, dog.
Her i huset har vi et vann som gjør at starsan løsningen ikke blir tåkete selv om lenge utblandet. Starsanløsningen kan være virksom selv om den er tåkete så lenge du har riktig PH. Det forutsetter at du har tilgang på utstyr til å måle PH. Når det er sagt er starsan så billig og drøyt i bruk at jeg personlig blander ny hver gang jeg skal brygge/fate/flaske.
Her i huset har vi et vann som gjør at starsan løsningen ikke blir tåkete selv om den står uker utblandet. Starsanløsningen kan være effektiv den selv om den er tåkete så lenge du har riktig PH. Det forutsetter at du har tilgang på utstyr til å måle PH. Når det er sagt er starsan så billig og drøyt i bruk at jeg personlig blander ny hver gang jeg skal brygge/fate/flaske.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.