Vet det er flere av dere der ute som bruker BeerBrew 30 som Per Inge fra Ølbrygging selger, men finnes det andre enn meg som har kjøpt BeerMaker 30 fra VinOgBar? Og har noen sett på om det er mulig å bytte kran på dette aparatet?
Vet det er flere av dere der ute som bruker BeerBrew 30 som Per Inge fra Ølbrygging selger, men finnes det andre enn meg som har kjøpt BeerMaker 30 fra VinOgBar? Og har noen sett på om det er mulig å bytte kran på dette aparatet?
Hmmm ... verdens mest ensomme forumtråd; kun den som skrev innlegget svarer og faktisk siterer seg selv. Stusselig. Om noen skulle være interessert så ser det ut som det å bytte kran er en smal sak på dette aparatet. Har tenkt å sette på et T-stykke med PT-100 probe og kuleventil slik som andre har gjort på andre løsninger.
Snakka med karene på Vin og Bar om krana og de sa at de jobber med å fikse nye kraner. De jobber også med bedre tempstyring.
Jeg er inne på tanken å modifisere litt selv da jeg ikke gidder å vente på disse løsningene.
Fint om du legger ut bilder og oppdaterer litt alltid bra med litt inspirasjon!
Vet det er en gammel tråd, men kan fortelle at jeg nå har bytta kran på min.
Var veldig enkelt å skru av den gamle. Bare å skru av mutteren på innsida, så løsner plastkrana
med den "plastkraven". Hullet er mindre enn 1/2" som krana mi er, så det måtte utvides for å passe med denne krana: http://www.clasohlson.com/no/Tappkuleventil-med-slangekobling/25-1484
Jeg skal nå bare bruke beermakeren som HLT til flysparge med Igloo kjøleboks.
Også koke i større kjele på gass.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.