Jeg har veldig mange venner og jeg ønsker å gjøre noe positivt ut av hjemmebrygging sammen med dem.
Jeg har lyst til å starte en slags klubb som setter fokus på god ølkultur, god mat og hyggelig sammvær.
Jeg har ikke lyst til å gjøre og koste all brygging og matlaging selv, og så invitere mine venner på god mat og godt drikke. For så å få en kjempestor vaske og oppryddingsjobb etterpå.
Jeg ønsker at de også må bidra.
Det hadde vært hyggelig om vi var en gjeng som for eksempel møttes en gang i måneden for brygging, og kanskje en gang i måneden for sosialt samvær med god mat og god drikke. Det er sikkert vanskelig å få dette til i sommermåndene, men en kunne jo hvertfall brygge opp det hver enkelt ønsker, og at alle gikk sommeren i møte med nok hjemmebrygget øl i kjøleskapet.
Jeg er ikke sikker på hvordan jeg bør gjennomføre dette, men det er sikkert noen her inne på forumet som har gjort dette før meg.
Hvordan kom dere i gang?
Hvor magne er dere?
Hvor ofte møtes dere og hvor?
Hva gjør dere?
Hva fungerer bra?
Hva er utfordringene?
Hvordan skal jeg gjennomføre dette?
Det hadde vært fint om ballen på en måte kunne begynne å rulle av seg selv etter at jeg ga den et lite puff i riktig retning.
Jeg har lyst til å starte en slags klubb som setter fokus på god ølkultur, god mat og hyggelig sammvær.
Jeg har ikke lyst til å gjøre og koste all brygging og matlaging selv, og så invitere mine venner på god mat og godt drikke. For så å få en kjempestor vaske og oppryddingsjobb etterpå.
Jeg ønsker at de også må bidra.
Det hadde vært hyggelig om vi var en gjeng som for eksempel møttes en gang i måneden for brygging, og kanskje en gang i måneden for sosialt samvær med god mat og god drikke. Det er sikkert vanskelig å få dette til i sommermåndene, men en kunne jo hvertfall brygge opp det hver enkelt ønsker, og at alle gikk sommeren i møte med nok hjemmebrygget øl i kjøleskapet.
Jeg er ikke sikker på hvordan jeg bør gjennomføre dette, men det er sikkert noen her inne på forumet som har gjort dette før meg.
Hvordan kom dere i gang?
Hvor magne er dere?
Hvor ofte møtes dere og hvor?
Hva gjør dere?
Hva fungerer bra?
Hva er utfordringene?
Hvordan skal jeg gjennomføre dette?
Hadde vært fint om dette kunne komme igang uten at jeg måtte bruke opp all min fritid til planlegging og organisering.Det hadde vært fint om ballen på en måte kunne begynne å rulle av seg selv etter at jeg ga den et lite puff i riktig retning.