IKT-NM i Hjemmebrygging 2014

Er det noen som skal på IKT-NM som har noen tomme Whitelabs gjær-rør liggende ? Vi trenger de til et Geocache prosjekt i Halden skolen, og de er perfekte til logg-bokser...

Så hvis noen har og kunne gitt de til Fredrikstad kommune gjengen på torsdag, hadde vi blitt veldig glade!
 
Ikke mange timer igjen!

Kjedelig at stand ikke vurderes i år.. vi har gjort en bra innsats på tappetårnet vårt ;-)

Is tenker vi å kjøpe på Kiwi i Sannergata. De har isposer fra Iceman (?). Funker bra å sette i en større balje eller lignende.

Har dere info om størrelsen på bord, og om det er duk med? Ordner gjerne selv om ikke.

Lurer også på hvordan det er med parkering? Noe sted man kan stå over natta?
 
Sist redigert:
Er det noen som skal på IKT-NM som har noen tomme Whitelabs gjær-rør liggende ? Vi trenger de til et Geocache prosjekt i Halden skolen, og de er perfekte til logg-bokser...

Så hvis noen har og kunne gitt de til Fredrikstad kommune gjengen på torsdag, hadde vi blitt veldig glade!
Satte en starter med 001 i går, skal prøve å huske røret på fredag :)
 
klok av skade, nøyaktig hvor finner jeg inngangsdøra? Den adressen dekker jo en god del bygningsmasse..
 
Begynn med å lese tråden fra første post, så kanskje du finner infoen du leter etter Bård. Makan til fjols!
 
Ikke mange timer igjen!

Kjedelig at stand ikke vurderes i år.. vi har gjort en bra innsats på tappetårnet vårt ;-)

Is tenker vi å kjøpe på Kiwi i Sannergata. De har isposer fra Iceman (?). Funker bra å sette i en større balje eller lignende.

Har dere info om størrelsen på bord, og om det er duk med? Ordner gjerne selv om ikke.

Lurer også på hvordan det er med parkering? Noe sted man kan stå over natta?

Vi setter opp rekker med bord langs veggene. Tror vi har bord på 1x1 m og 1x2m. Tipper vi ruller ut hvit papirduk, men feel free....

Det er sikkert mulig å parkere i gatene i nabolaget. For øvrig finnes det betalingsgarasje foran Myrens Treningssenter.
 
Dagens motto er tydeligvis "roll with the punches". On my way!
 

Vedlegg

  • IMG_20141107_165817.jpg
    IMG_20141107_165817.jpg
    128,6 KB · Sett: 73
Lykke til alle sammen. Håper det beste ølet (og ikke de med mest kompiser eller dyrest stand og annet fiks-fakseri) vinner!
 
Lykke til alle sammen. Håper det beste ølet (og ikke de med mest kompiser eller dyrest stand og annet fiks-fakseri) vinner!
Med to labbdunker med is, flexitapper og et par utskrifter fra arbeidsgivers kopimaskin snek jeg meg unna med en PF-seier i alle fall. Fantastisk arrangement!
 
Og jeg kan snykke meg selv med tittelen: "særs god intuisjon" etter å ha forutsett Brewmances overbevisende seier etter ca 10 min inn i konkurransen
 
Tilbake
Topp