IKT-NM i Hjemmebrygging 2014

Supert gjennomført arrangement Anders! Og takk til alle som smakte og skrøt av Ottars White Face (og Pale Face også da). Både oter og brygger er litt trange i nøtta i dag. Kommer du til å legge ut dommeravgjørelsene som du gjorde i fjor? Jeg er også skikkelig spent på hvordan APAen gjorde det mot WAPAen i publikumskonkurransen.
 
Kjempearrangement, veldig kult. Gratulerer til vinnerne! Kommer tilbake neste år for revansj :)

Hadde vært interessant å se dommerskjema og hele lista over publikumsfavorittstemmer.
 
Takk til alle som var med på gjøre dette til en aldeles trivelig aften!
Ca 300 mennesker var innom i løpet av kvelden, men de klarte ikke å tømme alle de 65 bryggene.

Vinnerne i Dommerkonkurransen ble:
  1. Amish IPA - Colin Eick, Håkon Zahl & Co Skal brygges hos Austmann!!
  2. American Pale Ale - Kristian Otnes
  3. Stout - Nicolai Gjellestad
  4. Black IPA - Ole Anders Bøe
  5. American Pale Ale - Kenneth Olsen
  6. Double IPA - Hans Christian Alsos
Vinnerne i Publikums Favoritt ble:
  1. Brewmance Pils - Martin Borander. Skal brygges hos Crow!!
  2. Imperial Porter - Marius Herstad
  3. India Red Ale - Bengt Heder
  4. Amish IPA - Colin Eick, Håkon Zahl & Co
  5. Lager - Harald Berge
  6. White IPA - Andreas Heim
Hvis det er noen som mener å huske at andre plassen i PF så annerledes ut sent i går kveld, så kan det stemme. Etter utdelingen ble jeg gjort oppmerksom på at det måtte være noe feil med andreplassen, blant annet av Martin Brox som var den som ble tildelt den plassen. En liten kontrollsjekk viste at jeg hadde ropt opp riktig nr, men feil navn på denne plassen. Som plaster på såret og premie for hederlig opptreden får Martin også premie tilsvarende andreplassen.

Takk for i år!

Anders V
 
Veldig bra arrangement, Anders & Co! Takk for oss!

Det kan se ut til at den hete one-night standen mellom New Zealand humle og imperial porter kan utvikle seg til noe mer!
-SHT brygging (Spotted Brewery,/Hoppy Roger/Tak bryggeri)
 
Anders, takk for et meget bra arrangement. Neste år satser vi på pallen.
Har du mulighet til å legge ut hele resultatlista fra publikumsfavoritten?
 
Sist redigert:
Jeg må også få takke for et fantastisk flott velgjennomført og superhyggelig arrangement! Utrolig deilig å være tilstede uten å være verken arrangør eller utstiller. (note to self, mer av det!) Summa summarum: en brillefin aften, på tross av innbruddsalarm (følte meg skyldig..hvorfor??), bakrus, og rusten stemme (fremdeles).
 
Austmann brygger vinneren av dommerklassen i neste uke, tror jeg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vi brygger før bruket åpner, men regner med at vi er der etter det også, hvis folk vil stikke innom. Vi kjører dekosjon, så kan ta litt tid.
 
Da har vi gleden av å invitere til lansering av begge vinnerbryggene fra IKT-NM 2014, brygget hhv hos Austman og Crow.
Dette skjer på Crow i Torggata torsdag 26/2 18:00. (korrigert)
Møt opp og smak om de har klart å reprodusere vinnerølet fra i høst.

Se for øvrig
https://www.facebook.com/iktnm


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp