Kodal Brygg
Norbrygg-medlem
Jeg lurer litt på hvor resultatet på gruppe 3 Bock blir offentliggjort? Kan ikke finne gruppen på midlertidige resultater. Noen som kan hjelpe?
Jeg lurer litt på hvor resultatet på gruppe 3 Bock blir offentliggjort? Kan ikke finne gruppen på midlertidige resultater. Noen som kan hjelpe?
Ja, finalene kommer etter påske. De som har kommet som nummer 1, 2 og 3 har fått beskjed per mail.
Og da kommer skjem for innledende flight 3 og 4 for Spesial og Hvete også?Etter premieutdelinga, som er lørdag kveld. Så søndag, om internett og dagen derpå står meg bi.
De blir lagt ut i kveld, skulle jeg mene.Og da kommer skjem for innledende flight 3 og 4 for Spesial og Hvete også?
Gjelder det også de siste i belgisk?De blir lagt ut i kveld, skulle jeg mene.
Jepp. Lagt ut nå.Gjelder det også de siste i belgisk?
I mørk lager er kategori 3D listet som Münchener dunkel, det skal være Eisbock. (Sannsynligvis jeg som har rotet når jeg lagde oversikten til deg)Nå er endelig mørk lager ute med full liste (takk til @LarsUlv for god hjelp).
Og ikke minst: Det er navn og ølnavn på alle resultater fra innledende runde.
Fikset.I mørk lager er kategori 3D listet som Münchener dunkel, det skal være Eisbock. (Sannsynligvis jeg som har rotet når jeg lagde oversikten til deg)
Ettersom vi ikke fikk noen sponsor på premier i år, så har det tatt litt tid å få kjøpt gavekort.Ble det noen premier på andre og tredjeplassene i de ulike klassene i år?
Ettersom vi ikke fikk noen sponsor på premier i år, så har det tatt litt tid å få kjøpt gavekort.
Det er flere årsaker, men en kombinasjon av at vi var sent ute med å tilby ei sponsorpakke og at bryggebutikkene strever med lønnsomhet.Kan jeg spørre om hvorfor dere ikke fikk det? Hva var generell feedback fra potensielle sponsorer om at de ikke ville?
Det er flere årsaker, men en kombinasjon av at vi var sent ute med å tilby ei sponsorpakke og at bryggebutikkene strever med lønnsomhet.