gustavf
Administrator
Hei.
Ser det er noen av mine øl det står N/A ( not available) på...
Hva betyr det? Jeg vet at de er mottatt av dere..
Det betyr at resultatet ikke er klart.
Hei.
Ser det er noen av mine øl det står N/A ( not available) på...
Hva betyr det? Jeg vet at de er mottatt av dere..
Når tror du dommerskjemaene for Belgisk 3 og Belgisk 4 er klare?
Stå på! Bra jobbet med NM i år!
Nydelig arbeid! Det har vært skikkelig moro å følge sida og lese resultater og skjemaer etter hvert som det har kommi inn.Da skal følgende klasser ha komplette lister for innledende runder:
- Lys lager
- Mørk ale
- IPA
- Porter/stout
- Spesial/hvete
- Imperial
- Belgisk
Lys ale kommer i løpet av kvelden. Mørk lager dømmes denne helga.
Hei Gustav,
Mulig det står et sted, men er nysgjerrig på hvordan dette gjennomføres: Er det det slik at for de som er angitt som "videre", så poppes flaske to - og så vurderes det en vinner fra disse innen hver klasse? Og i hovedfinalen legges disse finalesmakingene til grunn av en jury (uten ny flaske, åpenbart)?
Det mangler dommerskjema for de to siste flightene for Spesial/hveteDa skal følgende klasser ha komplette lister for innledende runder:
- Lys lager
- Mørk ale
- IPA
- Porter/stout
- Spesial/hvete
- Imperial
- Belgisk
Lys ale kommer i løpet av kvelden. Mørk lager dømmes denne helga.
Det mangler dommerskjema for de to siste flightene for Spesial/hvete
Er det slik at de beste i hver flight går videre selv om en øl av samme type i en annen flight får høyere poeng?
Jepp. Og en belgisk. Et eller annet sted må jeg ha oversett en mail. Leter etter dem når jeg er ferdig med lys ale.
Det blir nok publisert etter Hjemmebryggerhelgen, Hjemmebryggerhelgen 2019 - Norbrygg, der klassevinnerne og Årets Hjemmebrygget kåres.Ser en oversikt over premier for NM 2018, er det noe liknende for i år?
Personlig er heder og ære, og verdifulle tilbakemeldinger fra dommerne, nok, men ble nysgjerrig.
Sent from my iPhone using Tapatalk