Foreslår at i 2019 skal det sendes inn 3 flasker. 2 til bedømming, og 1 til pakkebehandlerMå være et helt fryktelig verv Einar har. Hente flere kubikkmeter med pakker som inneholder øl på posten, uten at noe av det er noe han kan smake på selv.
@Einar Michelsen Tenkte å svinge innom i morgen onsdag. Trenger jeg å pakke inn de som skal til Trondheim og Bodø med bleier osv.? Eller pakker jeg alt løst i esker? Mener jeg bare stilte med en bærepose i fjor, men de skulle muligens ikke lenger enn til Oslo...
Åssen behandles egentlig flaskene fra innlevering til bedømming? Stående, liggende, kaldt, varmt? I en pøl av ild og svovel?Pose holder lenge, vi må uansett pakke om alle flaskene.
Åssen behandles egentlig flaskene fra innlevering til bedømming? Stående, liggende, kaldt, varmt? I en pøl av ild og svovel?
Kan jeg spørre hvor lenge ølene står i den tempen hos deg før de blir sendt ut? Over helgen?
Er det sånn at når du får registrert øl inn så endrer statusen seg på avsenders påmeldingsliste seg fra "label fetched" til "received" eller liknende? Leverte på mandag og bør vel egentlig bare oppsøke psykolog så mange ganger jeg har oppdatert den påmeldingslista... Hilsen jegekkevrangjegernevrotisktakkforjobbenderegjørnåharjegdetteordetiordlistami
Først står det bare at forsendelse er registrert, deretter ser det slik ut: Vis vedlegget 35620