heisann alle øl bryggere. Jeg har etter en god stund med blod på tann gått til inkjøp av en bb30a å gleder meg max til å bli kjent med brygge "hobbyen" . men jeg har litt forberedelser å ta tak i først. Jeg har en utebod som i dag er lagring å ved bod. ganske stor sådan(10-15m2) planen er å lage et lite bryggeri der inne etterhvert. Isoleres osv. Men atm ingen innlagt strøm i boden. jeg er ikke elektriker å må ærlig innrømme at på elektronik ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Det jeg tenker frem i tid mot er jo selve bryggeren, evnt en kokeplate til skyllevann å gjærskap. Å ikke minst noen rør lys i tak. skal også nevnes at til neste år skal det en garasje settes opp vegg i vegg av denne boden å der blir det innlagt med 3 faser osv. Hovedsakelig mitt spørsmål er: Kan jeg føle meg trygg på nevnte "prosseser" frem til denne garasjen da er satt opp `? i form av gjeringskap osv på en egen skjøteledning til skap å en egen til kjele ? Å med det samme jeg er inpå saken kunne jeg godt tenkt meg en litt go forklaring på det å sette sammen et gjeringskap har et sånn halvstort hybel kjølesakap som skal måles med gjeringskar når de ankommer i posten. Beklager om dette ble et for mye ekstrem oppusing spørsmål. på forhånd takk.