Innspil på IPA

Har tenkt å brygge denne oppskrifta eg har laga meg.
Er det nokon som forslag til endringer.
Har ikkje tenkt å ha den så veldig bitter.

Volume:23 liters
OG:1056
Alcohol:5.5 % by vol.
Colour:26 EBC (Deep amber / light copper)
Bitterness: 56 IBU

Melanoidin Malt 1000 gram
Pale Malt  4000 gram
Crystal Malt 200 gram

Mash schedule: Innmesk 60 grader 67 degrees for 90 minutes, 78 degrees for 10 minutes. kok 65 min

Hops

Target 11.5% 50 gram 30 minutes
East Kent Goldings 4.95% 40 gram 15 minutes
Williamette 5% 30 gram 10 minutes
Williamette 5% 20 gram dry hopped

Fermentation
Yeast: Safale S-04
 
Jeg hadde byttet om på grammene, slik at du har lite humle som koker lenge og mer humle mot slutten av koketiden.

Samt at 1 kg melanoidin høres vel mye ut.
 
Då har eg forandra litt på humla.
Så vart noko slikt.


IBU 47

Target    11.5% alpha 40 grammes 30 minutes
East Kent  4.95% alpha 50 grammes 10 minutes
Williamette 5% alpha 40 grammes 5 minutes
Williamette 5% alpha 20 grammes dry hopped
 
Når eg har brukt melanoidinmalt så har eg merka godt den litt tunge maltsødmen det gir sjølv med berre fire prosent. Ein kilo er bortimot ein femtedel. Eg trur du får tungt og søtt øl av denne oppskrifta, sjølv med ein moderat OG til IPA å vera. Eg ville bytt ut minst halvparten med vanleg palemalt og dessutan meiska litt mindre varmt for å gi 04en litt meir å jobba med. Men øl blir det nok uansett.
 
En kompis av meg bestilte feil her for ikke lenge siden.. Han brukte 2kg pale, og 3kg melanoidin. Det ble, spesielt. Men fint drikkbart igrunn.
 
Takk for innspill, har forandra på malten, og forandra litt på humla.
Ka mesketemperatur tenkte du på Ingef. Har satt den til 66 no eller skal eg gå lavare?
 
Eg har for lite erfaring med 04 til å sei noko endeleg, sjølv brukar eg US 05 til IPA. Men i mitt oppsett ville eg ikkje sikta høgare enn 65 viss 04en skal gå 75% ut. Andre her inne har langt meir erfaring med både bryggjing og Safale 04, kanskje nokon kan komma med eit tips. Utgjæringsgrad er uansett avhengig av mange fleire ting enn berre meisketemperatur, du må prøva og sjå kva som funkar for deg. Det blir litt som å lada patroner, ditt løp er aldri heilt likt andre sitt. Ta notatar, så lærer du. Om ikkje ølet blir heilt topp så la det stå litt. Med mitt øl så er det nesten alltid den siste flaska som er best.
 
Tilbake
Topp