JULEBORD

Hei gutta.
Da sees vi til fredag kl. 19.00 til god mat og godt drikke. Helge, husk IKKE SPIS FØR DU KOMMER. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Gleder meg.

Godt meldingen kun gjaldt Helge. jeg hadde blitt gresselig sulten om jeg ikke skulle få noe mat før julebordet.

;D ;D ;D
 
Jeg er invitert på et annet, usedvanlig trivelig julebord, for de aktive på Tertitten samme kveld.  Der får man endog tansport med damptrukket ekstratog kun for juleborddeltagerne.

Hvorfor jeg nevner det? Jo, fordi dette forsaker jeg med _glede_ for å være med på vårt julebord - gleder meg infernalsk! :)

Foreløpig stor takk til vertskapet!

MM
 
Dette setter vi pris på Morten. :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile:
 
Nix, klar for fire _tomme_! ;-)

Fant plutselig ut at dette kan by på litt praktiske utfordringer...  Trenger bilen imorgen for å kjøre minstemann på håndballkamp, dvs off transport.  Jo'a, kjekt å bo på landet, tar bare to timer å komme seg dit.  GRRRRRRRRRRRRR!

Men - det er det verd!  Sees, karer.

MM
 
Våknet i dag og var tørst jeg også.

Mye godt på flaske og fat hos Håndtverkeren!

Sløver nå for å bli klar til kamp.

Smokingen henger klar og lakkskader er pusset >:D
 
yqe6aba8.jpg
Glad gutter!
 
Nå har vi drukket en stout som er gjæret i en 221/2 graders gjærkasse.  Vi vasser i gardenakoblinger og slangeklemmer.  >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Tafatt, men gardena, den sikreste koblingen for innebruk, sammen med slangeklemmer. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Sent i seng John, smellen kommer i dag. Det kan opplyses fra sikkre kilder at det gikk med 7 kg. benfri ribbe, 8 pk. surkål og 5kg. poteter. Ikke dårlig for
14 øltørste mennesker. En superhyggelig kveld. >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 

Vedlegg

  • ribbe.jpg
    ribbe.jpg
    11,8 KB · Sett: 219
Takk for gildt lag, Hilde og Knut!  For en flott kveld; med velkomst, pynt, storslagen servering og gjestfrihet.  Håper dere ikke har for stor jobb med oppvask og rydding efter hordene - ikke bare-bare å ha så mange og ivrige karer som gjester! ;-)

MT(akknemlig)H

Morten M
 
Tilbake
Topp