Julebrygg 2

Klart jeg kan holde starter kurs. Jeg tar med meg ingredienser og utstyr til en starter, er det flere som ønsker å lage startere samtidig er det fint. Jeg kan også ta med litt gjærslurry og sterilt vann for å vise hvordan jeg pleier å vaske gjæren min. Har også muligheten til å ta med mikroskop om noen ønsker live bilder av gjæren sin.
 
Om jeg forstår doodlen riktig så er det vel flest som har krysset av for at det kan lørdag 3. desember (6 stk). Det er i og for seg 6 stk som har krysset av på 15. desember også, men da har ikke Knut krysset av, og det kan jo bli litt kleint om vi dukker opp hos ham når han ikke er hjemme.

Så med andre ord er det vel 3. desember som ser ut til å komme best ut så langt.
 
Ser slik ut. Det er bare å legge om planene for de som har svart nei til denne datoen.  ;)  :skitbra:
 
BjarneHB skrev:
Klart jeg kan holde starter kurs. Jeg tar med meg ingredienser og utstyr til en starter, er det flere som ønsker å lage startere samtidig er det fint. Jeg kan også ta med litt gjærslurry og sterilt vann for å vise hvordan jeg pleier å vaske gjæren min. Har også muligheten til å ta med mikroskop om noen ønsker live bilder av gjæren sin.
Kjempe bra tiltak! Hva skal vi ta med for å lage en starter?
 
Vi sier lørdag 3.desember. Skal vi si kl. 18.00  Roy, Roger og Morten, dere må forandre avtalene deres, dette er viktigere enn alt annet. :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile:
 
Sorry, da er jeg i Gdansk og prøvesmaker lokale ølsorter :) Kos dere, henger med på et senere arrangement. Mvh Roy


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.953425,11.043045
 
Ok gutta. Vi har 18 liter homsebrygg, hvis vi blir 8-10 stykker, hvor mange halvlitere blir det på mann da? kanskje noen tar med seg en smaksprøve?
Knut >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
18/8 l med øl gjør at jeg er litt ustabil i hver fall.. Men nå er ikke jeg noen stordrikker da.

Jeg tar vel med noen flasker fra de siste batchene mine, en mørk ale og en juleøl. Den første ble ganske bra, juleøl'en ble det litt vel mye anis i, så den har fått en snodig ettersmak (plastaktig?). Vil gjerne høre hva dere tenker.
 
Bra, Eirik. Mener ikke at vi skal være helt kanon, men litt må det være lov å drikke på en festdag som denne.
Ferdigøl er BANNLYST. ENKELT MEN, POMPØØØST.
 
18 liter på 10 mann kan se litt pinglete ut... , Ser ut som jeg bør raske med meg noen smaksprøver fra uteboden  :ilike:
 
Da har jeg slettet de dagene Knut Albech ikke kunne (siden han skal holde laget) Hadde vært hyggelig om flere hadde klart lørdagen  :yes:
Jeg minner igjen om Doodle påmelding, til dere nye også. Vi sees  :biersmile:
http://www.doodle.com/qbbicnr2s7c8gsgy
 
Vi satser på lørdag 3/12  kl 18.00. Det er nesten umulig å finne en dag som passer for alle, men vi kan jo holde flere happenings utover.  >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Et nytt fellesbrygg utpå nyåret hadde vært noe. Vi får fyre bål i garasjen din Knut  :laugh:
 
Tilbake
Topp