Julebrygg

Hei alle sammen.
Juleølet står nå på slutten av gjæringen, og skal tappes på fat for lagring.
Det er å håpe på et godt øl, som vi kan fortære sammen med litt julemat,
og da blir det forbudt å ha med seg bil.
Albech. :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile:
 
Hei alle julebryggere i Romerike Bryggelaug.
Har nå tappet over på fat, og satt til lagring.
Ser ut til at det holder 5%, og det er vel ikke så helt galt.
:biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile:
 
Hvordan smakte det?

Du testa vel? Spesielt krydringen og den rosa gjæren er jeg spent på  ;D
 
Nei, har ikke smakt enda, har et par liter som står igjen, så det skal jeg.
Regner med at det blir å rape julenisser og homsebobler. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
 
Hei Morten.
Starteren hadde en rosa farge, og John hadde juleoppskrift med nellikspiker, det blir homse og julenisse. >:D
 
Albech skrev:
Jukkebrygg it is. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Veldig bra! Dette set standarden for framtidige namn på øl.
Min juleale skal bli jukkeale og til vinter-skirenna skal eg brygge ein Jukka Miehto-ale  ;)
 
Hei John.
Nei, ikke enda, men det er ikke lenge før, har et par liter stående. :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile:
 
Hei alle medlemmer i romerike bryggelaug.
Har nå satt en skvett med HOMSEBRYGGET i kjøeskapet, så i morgen slal jeg
smake på det.
Dere får svar i morgen hvordan det smaker. :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile:
 
Hei gutta.
Sitter nå og drikker HOMSEBRYGGET, det var ikke så utpreget nellik som jeg fryktet.
Trenger nok lagr :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile:ing ja.
 
Neida Eirik, det ble igjen 3 liter, som jeg satt i kjøleskapet.
Det som står til lagring, blir ikke rørt før vi alle skal smake. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
 
Tilbake
Topp