Juleølkonkurransen 2012, lørdag 3. november

Nå publiserer de vinnerne

sakset fra Twitter

@Norbrygg

1ste plass Etikettkonkurranse: Julelæmbru!
2 plass: California Common Christmas Ale.
3 plass: Læmbru Nisseøl.



Flaske konkuransen
Norbrygg‏@Norbrygg

Flaskekonkurranse Klassisk Norsk Juleøl:

3dje plass: Kenneth Pedersen

2dre plass: Jon Sandvik

Og første plass: Jon Sandvik!
 
Gratulerer til Jon Sandvik med urimelig bra resultat: første og andre plass i klassisk norsk juleøl.
 
sakset fra twitter

@Norbrygg Flaskekonkurranse spesialjuleøl:

Første plass i spesialjuleøl: Petter Fornes!   :skitbra:
Andre plass går til Geir Kelly!  :skitbra:
tredje plass: Arne Glæserud og Fredrik Martinsen.  :skitbra:
 
1 og 2... over all forventning ! Takk takk og gratulerer til de andre vinnerne  :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile:
 
Hei alle Norbryggere !

Gratulerer til Petter Fornes med førsteplassen og så gratulerer jeg meg selv med andreplassen  og selvsagt gratulerer til  Arne Glæserud og Fredrik Martinsen i klassen SpesialJuleøl 2012 !!!  Fantastisk gøy !!  Nå skulle jeg gjerne likt å smake mester Fornes sitt vinnerøl  :) !! Vel, nå besitter jeg fortsatt rundt 20 liter av mitt andreplass-øl og det ser ut til å bli bla. fine små julegaver til venner, kjente og øltørste ! Jeg skiftet navn fra (Admiral Alke) til "Landmåleren" for en tid tilbake og nå får jeg virkelig noe å leve opp til fremover. 
Fantastisk gøy og jeg er stolt av min innsats for den ble faktisk så god som jeg hadde håpet. Takk også til dommerne og alle andre rundt dette arrangementet.

Mvh Geir Kelly

Landmåleren Bryggeri, Drøbak
 
Noen som har oversikt over alle resultater på flaskekonkuransen spesialøl. Er interessert i å se hvor på lista man havnet. Ser tidligere år at man har lagt ut eb liste med poeng og plassering på flere enn topp 3.
 
Her finner du fullstendige resultater: http://norbrygg.no/index.php/konkurranser/102-juleolkonkurransen-2012/732-resultater-juleolkonkurransen-2012
 
Moro med 3 plass! Gikk jo over all forventning :yes:

Gratulerer alle sammen!

Kenneth Pedersen
 
4. plass! Superfornøyd :) Var først og fremst med for å få dommertilbakemeldinger - men det skader jo ikke med en flott plassering også :)

Nå er det bare om å gjøre å holde fingrene av resten av batchen så blir det jul i år også :)
 
Tilbake
Topp