Juleølslippet 2025

Finn Berger

Moderator
5. november kommer det - og jeg ligger i startgropa etter å ha missa oppfylling etter å ha funnet to kjempefavoritter i fjor. Ikke i år, nei:)!

Kan jo røpe det ene: Einbecher Weinachtsbier. Det skal det handles inn en del av. Og så er det en engelsk winterwarmer.

5. november kommer det - og jeg ligger i startgropa etter å ha missa oppfylling etter å ha funnet to kjempefavoritter i fjor. Ikke i år, nei:)!

Kan jo røpe det ene: Einbecher Weinachtsbier. Det skal det handles inn en del av. Og så er det en engelsk winterwarmer.

Den var god, men litt for søt syntes jeg

Den var god, men litt for søt syntes jeg
hmm - pleier jeg jo ikke å like, men jeg husker den bare som j.... god. Tar nok sjansen:): (Men om du har ett, skal du få vite det;).)

Einbecher er et favorittbryggeri. Så i utgangspunktet vil jeg jo ikke tltro dem å lage noe jeg ikke ville like:).

Da er 12 stk av hver av de to bestilt:). Einbecher Weinachtbier og Samuel Smiths WInter Welcome, altså.

Jeg blei skikkelig skuffa i fjor da disse var utsolgt etter at jeg hadde funnet ut hvor gode de var. Så får vi bare håpe at smaken min ikke har endra seg i løpet av året.

Dette er den andre, forøvrig: https://samuelsmithsbrewery.co.uk/shop/bottles/ale/winter-welcome-ale/

Nok et bryggeri jeg har stor tiltro til. Skulle gjerne hatt den Stingo'en deres:(!

Hvilket setter i gang tanker om hvor jævla dårlig utvalget av engelske klassikere er på Polet :mad:
Sam Smith's er av favorittene!
Liker pubene deres også. De har en del skikkelig klassiske, har vært på en i Harrogate fra sekstenhundreogblomkål. Foruten et nytt unntak for bruk av mobil til å betale med, er TVer, blinkende spillautomater, mobiltelefoner og banning forbudt på pubene.
Men omvisning på bryggeriet får ingen.

Sam Smith's er av favorittene!
Liker pubene deres også. De har en del skikkelig klassiske, har vært på en i Harrogate fra sekstenhundreogblomkål. Foruten et nytt unntak for bruk av mobil til å betale med, er TVer, blinkende spillautomater, mobiltelefoner og banning forbudt på pubene.
Men omvisning på bryggeriet får ingen.
Stingoen har de på polet i Drammen, forresten. 15 stk. Løp og kjøp - og jeg tar gjerne et par stykker;).

Hehe, jeg la inn bestilling på ymse fra Sam Smith i sta, med en ekstra Stingo. Prøver å få med en til...
Da bestilte du på polet i Drammen, eller ... ? Dette ølet finnes jo bare på tre butikker - og det skal ikke tas inn igjen.

Men får du det til, er jeg lykkelig:).

Tilbake
Topp