kegerator tips :)

Her er kegwork sitt tappetårn VS jysk dobørstetårn til 60,- nok :)
Tynnvegget rustfritt, så enkelt å ta hull og pynte til igjen etterpå. mangler isolasjon innvendig enda, og litt rusk, men ombyggingen hittil er ca 5 minutter :)
Håndtaket til dobørsten hadde gjenger som passet på krana også :) :)

Vedlegg

• tappetårn.jpg
    tappetårn.jpg
    659,4 KB · Sett: 929
magne1972 skrev:
Den fortjener en LOL uansett hvor corny LOL er.. :)

Kan du poste handleliste? Slanger? Perlic koblingsdingser? Andre koblingsdingser? Lengde på gjennomføring? Dings til å skjule gjennomføring?

Må si det en gang til: Genialt!

Jeg bruker sillikonslange med 4mm ID kjøpt på ebay.
Shank fra ebay, og perlick 525SS fra ebay. Jeg har shank med løst bakstykke på 2 1/8"
Finnes også med fast nippel.....
Dobørsten er fra jysk og koster da 60,- for tårn, håndtak og reservebust til dobørsta på badet :)

magne1972 skrev:
Shank fra ebay, og perlick 525SS fra ebay. Jeg har shank med løst bakstykke på 2 1/8"
Dobørsten er fra jysk og koster da 60,- for tårn, håndtak og reservebust til dobørsta på badet :)

Den svarte gummi-tingen for å skjule gjennomføringen... Hva er det? Hvor kan jeg få fatt i en slik?

terje_kristensen skrev:
magne1972 skrev:

Den svarte gummi-tingen for å skjule gjennomføringen... Hva er det? Hvor kan jeg få fatt i en slik?
Dekkbrikken elle hva det kalles :)
Følger med shanken når du kjøper den... Jeg skal bytte ut mine to regner jeg med...

terje_kristensen skrev:
magne1972 skrev:
terje_kristensen skrev:
magne1972 skrev:
Dekkbrikken elle hva det kalles :)
Følger med shanken når du kjøper den... Jeg skal bytte ut mine to regner jeg med...

Søren og.. Kan jeg få kjøpe dine gamle billig, da? :)
for bryggselv har 10 og 15 cm shank til gjennomføring i vegg/kjøleskap, og har derfor ikke slike til runde tårn..
Disse mine er heller ikke til runde tårn. Dårlig bilde, men de er til innbygging disse også. Derfor jeg skal bruke en muffe fra biltema isteden :)
Kommer med bilde når den er montert...

Lånte denne patenten til et mobilt tappetårn til en bryllup i sommer. Takk for tips!
Kjøpte dobørsten på biltema.
Synes den hadde stilig lokk.

Planen er å holde den vanntet nederst slik at det kan helles vann og is inn i den fra toppen.

Hullet ble litt høyt fordi jeg tenkte ikke på den svarte plastringen men som 69 kroner prototype er den grei :)

magne1972 skrev:
Her er kegwork sitt tappetårn VS jysk dobørstetårn til 60,- nok :)
Tynnvegget rustfritt, så enkelt å ta hull og pynte til igjen etterpå. mangler isolasjon innvendig enda, og litt rusk, men ombyggingen hittil er ca 5 minutter :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    856,3 KB · Sett: 302
Tilbake
Topp