Jeg har kjøpt fra Humlegården. Greit og raskt, og de trekker fra svensk moms.kjartan j skrev:Takk for det, Gahr!
Richard: Jeg så linken din, men iflg. northernbrewer.com så sender de ikke varer internasjonalt... Noen andre steder en kan kjøpe bazooka+kewler kit?
Nei, i alle fall ikke på ting de har på lager. Det er jo mange ting man kunne ønske seg som ikke forhandles av Humlegården. Gjorde et godt kjøp på en UT200 temperaturkontroller der nettopp. Sammenliknet med norske priser, kom jeg relativt heldig utav det på grunn av gunstig kronekurs, og det at de faktisk trekker fra momsen når de sender til Norge.kjartan j skrev:Jada, med litt mindre frakt fra Sverige ser det ikke ut til å være allverden å spare på å handle fra unaiten.
kjartan j skrev:Jeg kom vel i totalt 880 på coleman extreme 70 qt nå når jeg testet kronekursen
Men det som er litt kostnadsdrivende her, er faktisk kuleventiler... Jeg trenger tre stk, to til de nye kokekjelene jeg skal lage og en til meskekaret. Humlegården har denne
http://shop.humle.se/se/art/rostfri-kulventil-12-tredelad.php (pt. ikke på lager) til 349, den er varmebestandig ser det ut til, og kan stå nede på kokekjelen. Men det medfører over 1000 kroner i ventiler...
Noen som vet om det går an å få kjøpt rustfrie ventiler (næringsmiddelanbefalt), med 1/2" koblinger, som tåler varme, for en billigere penge her? F.eks. Felleskjøpet, maritime butikker el.l?
Tiltredes, men jeg synes det blir litt mer søl. Men det er kanskje bare jeg som er uvøren ;DEduard skrev:Evt så kan man også bruke hevertprinsippet. Da trenger man bare å gå ut med noen kroner til en silikonslange.
kjartan j skrev:(...)
Noen som vet om det går an å få kjøpt rustfrie ventiler (næringsmiddelanbefalt), med 1/2" koblinger, som tåler varme, for en billigere penge her? F.eks. Felleskjøpet, maritime butikker el.l?
kjartan j skrev:Nå skal vi ikke undervurdere graden av lykkefølelse ved blanke stål-accessories..........mer blankt stål og ting jeg kan skru på. Sånn er det bare
kjartan j skrev:Eduard: Nå skal vi ikke undervurdere graden av lykkefølelse ved blanke stål-accessories. Jeg bruker hevert i dag og klarer nok det og, men jeg trenger mer blankt stål og ting jeg kan skru på. Sånn er det bare
protto skrev:Kom heim frå sjøen i dag og i gangen var barnevogner og parkdressar satt i skyggen av eit berg med pakkar. Lurer på om postbudet må ha tatt fleire turar den dagen, for så stor bil har dei ikkje :skitbra:
For ein lykkefølelse og få 10 Corneliusar, ny 75l rusfri gryte, 3 Perlic-kranar+++ :laugh: Veit ikkje om eg får sove i natt!
kjartan j skrev:Miles, et IT-konsulentselskap med kontor i Bergen og Oslo. Så hvis du trenger å få utviklet noe avansert software er det bare å bestille :ilike: