Kjøpe 0,5 L tomflasker, hvorfra i Norge

Mener det nettopp var et innlegg her på forumet om flaskekjøping med adresse på Norsk leverandør, nå finner jeg ikke igjen innlegget, noen som kan linke ?
 
Har dere kasser som passer til dem? 

Eller bruker dere pappesker?  Og hvor bestiller dere dem fra i så tilfelle og hva er dimensjonene på dem?
 
Ørjan B skrev:
Har dere kasser som passer til dem? 

Eller bruker dere pappesker?  Og hvor bestiller dere dem fra i så tilfelle og hva er dimensjonene på dem?

Nei, vi har ikke kasser som passer. Tenkte vi skulle skaffe noen pappesker med fornuftige dimensjoner, men har ikke hatt tid til det enda. Pallen er plassert rett utenfor kjeller inngangen ( den står ikke i veien for noe ) så i dag har jeg bare fyllt en pappeske med plass til ca 35 flasker og gått flere turer inn og ut for å fylle hyllene. Deretter desinfisert og tappet 150 liter på flasker i dag. Sliten nå...
 

Vedlegg

  • 230120112499.jpg
    230120112499.jpg
    1.016,2 KB · Sett: 1.333
  • 230120112501.jpg
    913,8 KB · Sett: 1.420
Jeg vurderer å kjøpe en pall hvis jeg får med meg flere, er kun intr. i ca. 400 flasker selv men hvis prisen blir så lav som 3,5 pr. flaske ved kjøpe av hel pall kan jeg sikker kjøpe flere. Er det noen andre der ute som er sugne på en tur til Østfold for å splitte en pall? Jeg begynner ihvertfall å bli rimelig lei av søle med White sprit og fettrester utvending,og størknede gjærkaker innvending  :)

Send PM hvis du er intr, flott om vi blir 3-5 stk som kan ta en felles tur og splitte en pall
 
Tilbake
Topp