Koble manifold til tappekran på innsida av kjøleboks

Har omsider fått laga meg ein kobbermanifold. Denne skal eg no feste til 1/2 kvinne-gjenger på innsida i kjøleboksen.

Tenker forsåvidt at det beste sannsynligvis er ein klemringskobling mellom 15mm kobberrør og 1/2", men sidan eg brukte opp absolutt alt av kobberrør uten å få til den siste biten fra "T-koblingen" i enden på manifold, så er spørsmålet om eg inntil vidare kan bruke ein slangestuss på innsida av kranen og feste ein silikonslange mellom denne og manifolden?

Har nokon hatt problem med at malten "klemmer" en slik slange flat, eller andre problemer med dette?


LT
 
Eg for min del ville ikkje vore så skeptisk til dette - maltet vil jo leggja seg rundt slangen og ikkje berre oppå… Om då ikkje slangen er veldig tynn då - silikonslangar kjem i mange tjukkelsar.

Og om du hadde lagt inn kvar du heldt hus - så kunne det kanskje tenkjast at nokon norbrygg-medlemmar i ditt nærområde hadde ein stubb 15mm koparrøyr -  Norbryggmedlemmar flest er relativt flinke til å hjelpa kvarandre.
 
Hmm, jo, men alle silikonslangane mine er så "mjuke".. og eg har måtte ta handa nedi ein mesk før pga ting som ikkje er som det skal.. det vil eg helst unngå. :)

Og, no har eg lagt til kor eg bur... så dersom nokon i oslo har 10-15 cm med 15mm koparrøyr å avsjå, så skrik ut! :)

LT
 
Kunne du festet silikonslangen i t-stykket og brukt den som hevert i stedenfor å koble den på krana?

Jeg brukte lenge manifold koblet til krana i kjøleboksen (bilde), men syns det ga kjip flow. Byttet til kobberrør rett i t-stykke som hvert og opplevde bedre avrenning med det.
 

Vedlegg

  • IMAG0391.jpg
    IMAG0391.jpg
    313 KB · Sett: 177
Tilbake
Topp