Koble regulator?

Hei. Jeg bestilte denne regulatoren som det vises til i denne tråden: http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,15794.0.html, mest for å se om det faktisk kom noe i posten ;) Og jo da, den dukket opp og ser bra ut. Skjønner ikke hvordan de kan tjene på dette i det hel tatt :eek: Jeg sendte et brev idag i posten, det skulle de ha 125kr for og det var til et sted ikke langt herifra, hehe.

Men lurer på hvordan det skal kobles da det står på kinesisk på boksen, ikke noe koblingsskjema med. Ser sånn ut:

Fra ebaysiden ser den sånn ut:

Hei,

Jeg bestilte samme sak, og har også klødd meg litt i hodet for hvordan dette skal kobles da jeg ikke er spesielt sterk i kinesisk.

Jeg kontaktet selger og fikk følgende svar:

hello,

as the main picture,from left to right.

input L, N,output N, L

har ikke prøvd å koble enda.

Input på venstresiden (strøm inn fra kontakten f.eks.) og strøm ut /output på høyresiden til det som trenger strøm, f.eks. en elektrisk motor eller et varmeelement.

Blå ledning skal på N og brun på L

L står for faseleder, og N står for nøytral leder.

Bare å koble i vei!  :yes:

Har denne selv. Bygde den inn i en boks fra Clas Ohlson og fikk brukt for den i går da jeg kokte 26l med 3.5kWh ULWD-element. Jeg hadde mine mistanker om at den kunne bli varm, så jeg skrudde opp boksen og merket at jeg hadde rett. Er det noen andre som har hatt problemer med dette? Evt noen gode løsninger på ekstra kjøling? PC-vifter etc.

På forhånd takk!

Bruker PC vifte på mine SSR og det går bra, men har du en tett boks hjelper det ikke med mindre det er god ventilasjon i den, et deksel over koblingsbrettet har vert nok.

Tilbake
Topp