Sliter også veldig med å bruke håndkorker på bjønnunger. (Aass)
Greia er at håndkorkeren griper tak i glasskanten rett under korken, og på 0.33 flaskene er det veldig kort avstand mellom kork og kant.
Dette gjør at korkern jeg har brukt, ikke klarer å klemme korken skikkelig sammen.
0.5l går helt greit.
Bruker den vanlige bordmodellen, og syntes også jeg så noen korker som kom litt skjevt på til å begynne med, så det jeg har lagt som rutine å dreie flaska ca 30 grader rundt et par ganger og klemme til igjen for hver dreining. Da ser korkene ut til å sitte fint. Vet ikke om det er noe stort poeng, men så lang har jeg i hvert fall aldri hatt noen korker som har gått i taket, eller øl som har vært flate.
Ingen som har erfaring med slingringsmonnet på korkene? Flasket 6 kasser for en ukes tid siden, syns det ble mange halvveis=/
Blir å lage en fysisk ring på bordmodellen om det viser seg at det er for dårlig..
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.