• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Kraftig pumpe til whirlpool

Kastet inn håndkledet og har bestilt meg en Chugger! Så får det bli pumpehus etterhvert.
 
Har fått mail av Blichmann om at de i disse dager lanseres for det europeiske markedet i 230v versjon. Kontaktet både Bryggselv og Petit som står som retailers i Norge. De skal ta den inn, men de tvilte på at de fikk inn noen før mars/april. De kunne heller ikke si noe om pris enda, men jeg tipper rundt 2500kr.
Jeg må nok ha...
 
BS (mulig Petit også) kjøper Blichmann via et Nederlandsk firma, mener jeg. Og de er ganske restriktive med antall bestillinger, om jeg har forstått det riktig. Heller store partier enn litt her og der. Derfor ventetiden.
 
BS (mulig Petit også) kjøper Blichmann via et Nederlandsk firma, mener jeg. Og de er ganske restriktive med antall bestillinger, om jeg har forstått det riktig. Heller store partier enn litt her og der. Derfor ventetiden.

Tipper du mener Brouwland i Belgia. Veldig mye kommer derfra iallefall. Og ja, de er restriktive, små kvanta gidder de ikke.
 
Da har jeg også snakket med BrewShop på mail. De kan få inn pumpen!
Prisen jeg har fått oppgitt 2698,- pr pumpe. De kan ha den innen 14 dager.
Nå klør kjøpefingrene mine bra! Hadde dog håpt på noen 100 lapper billigere, men det spørs om jeg ikke bare må dra til!
 
1600kr i USA for pumpen, legg til 25% moms inn hit så har du 2000kr. Frakt og tollgebyr kommer også i tillegg. Så 2698kr her i Norge må da være helt OK med tanke på at du får norsk reklamasjonsrett med på kjøpet :) Ja det frister fælt! :p
 
Tilbake
Topp