Krankobling til kjølespiral

EspenAE skrev:
Da har jeg vært på CO og kjøpt denne http://www.clasohlson.com/no/Cocraft slangekoblinger/Pr311047000. Passet perfekt på min kjøkkenkran (M22). Så da er jeg klar for kjøling (med tilhørende brygging da..). Takk for tipset.

Vær OBS på at CO ikke viser den du ønsker å linke til, men en standard hurtigkopling, den øverste på siden.
De som vil sjekke ut og finne den rette må dermed trykke på 31-1047, litt lenger nede.
 
Noen som vet hvor man kan få tak i tilsvarende overgang som nevnt over (M22) i Trondheim? Ser ut til at det er utgått vare hos CO... :-(
 
$_12.JPG

Hva trenger jeg for å koble denne på en vanlig "vannslange-ute-uttak"? Kan noen peke meg til en overgang på Clas feks?
 
Når du skal kobla til ein slik må du kanskje bruka ein slangenippel som du trer slangen utanpå. Ein vanleg 1/2" slangenippel har 14 mm og 17 mm diameter på sjølve slangenippelen (iallefall dei eg får tak i i BSP) og så fins det også dei som er ca. 10 mm i NPT (altså 3/8" i slangenippel) - dei vil du sikkert kunna tre slangen innpå. Så må du ha overgang til den utekranen du tenkjer på og dei er ofte i 3/4" - i praksis ei muffe som er innvendig 3/4" i eine enden og innvendig 1/2" i andre enden.

Så eit par kommentarar som ikkje har direkte med spørsmålet ditt å gjera:

- denne kjølespiralen har 7 mm indre diameter. I praksis har den då under 1/3 av "kvadratet" vanleg 1/2" rørtilkobling. I praksis betyr det vesentleg lenger kjøletid enn med ein kjølar som har større kvadrat. Om det betyr 3 gonger lenger kjøletid vil eg ikkje påstå - men den vil bli vesentleg lenger.
- silikonslange på ein slik kjølar er berre tull når om den skal brukast som dyppkjølar og koblast til vatn. Det var noko anna om ein skulle ha senka kjølaren i kaldt isvatn og så latt vørter gå igjennom den.
 
Tilbake
Topp