Jeg tenkte folk kunne dele sine erfaringer med forskjellige typer krydder. I år eksperimenterte jeg litt med å ha litt forskjellig i juleølet og ingefrærbrusen. Resultatet har vekket et stort hat for anis. Fy fader for en framtredende og slitsom smak av helvetes kamfer alt fikk! Mulig noen liker det slik, men jeg synes det var pyton... Jeg hadde bare noen få stjerner oppi under kokinga og hadde aldri trodd det skulle sette så sterk smak! Vil det gi seg over tid? Jeg tror jeg setter hele årets brygg i kjelleren og lar det stå til neste år eller påska... Brusen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med. Jeg hadde tenkt å gi den til ungene i familien, men når den smaker så sterkt av kamfer som den gjør så vet jeg ikke :/
Hva slags erfaringer har dere med krydder? Jeg vil fortsette å eksperimentere, men vil minimere risikoen for å rett og slett ødelegge brygg.
Hva slags erfaringer har dere med krydder? Jeg vil fortsette å eksperimentere, men vil minimere risikoen for å rett og slett ødelegge brygg.