Jeg tenkte jeg skulle gjøre innkjøp av en god del spraymalt som hovedsaklig skal brukes til å justere OG all-grainbrygg. Slik jeg ser det, er det fordelaktig å gå for en svært lys type (F.eks. muntons extra light). Jeg ser imidlertid at brygging.no selger spraymalt i sekker på 20kg til 800,-. Petit skal ha 1500,- for Muntons light, humle.se tar 1295,- SEK for Muntons extra light.
Spørsmålet er: Har noen erfaringer med bruk av denne danske spraymalten fra brygging.no? Personlig har jeg gode erfaringer med muntons light/extra light, og lurer på hvordan den danske typen er i forhold til denne.
Alternativt: Finnes det andre steder en kan kjøpe litt store sekker med lys spraymalt eller evt. utørket lys maltekstrakt av god kvalitet til en god pris?
Spørsmålet er: Har noen erfaringer med bruk av denne danske spraymalten fra brygging.no? Personlig har jeg gode erfaringer med muntons light/extra light, og lurer på hvordan den danske typen er i forhold til denne.
Alternativt: Finnes det andre steder en kan kjøpe litt store sekker med lys spraymalt eller evt. utørket lys maltekstrakt av god kvalitet til en god pris?