Ønsker å kjøpe kveik, gjerne #1,#2 eller #3. Skulle hatt den til lørdag så gjerne noe i Oslo området
Kim O.J. Norbrygg-medlem 24 Sep 2019 #1 Ønsker å kjøpe kveik, gjerne #1,#2 eller #3. Skulle hatt den til lørdag så gjerne noe i Oslo området
Jo-Helge Norbrygg-medlem 24 Sep 2019 #2 Kveik må du ikkje kjøpe. Då får du dårleg øl. Sent from my iPhone using Tapatalk Sist redigert: 28 Sep 2019
Kim O.J. Norbrygg-medlem 28 Sep 2019 #3 Javel? Jeg er uansett interessert i å få tak i kveik for å teste.
Jo-Helge Norbrygg-medlem 28 Sep 2019 #4 Kim O.J. skrev: Javel? Jeg er uansett interessert i å få tak i kveik for å teste. Klikk for å utvide... Er berre noke som var sagt frå gammalt av [emoji57] Sent from my iPhone using Tapatalk
Kim O.J. skrev: Javel? Jeg er uansett interessert i å få tak i kveik for å teste. Klikk for å utvide... Er berre noke som var sagt frå gammalt av [emoji57] Sent from my iPhone using Tapatalk
erikraude Norbrygg-medlem 28 Sep 2019 #5 Jeg veit ikke hva de nummerne dine betyr, men vi har noe gjernes liggende.
Steinar Huneide Norbrygg-medlem 28 Sep 2019 #6 erikraude skrev: Jeg veit ikke hva de nummerne dine betyr, men vi har noe gjernes liggende. Klikk for å utvide... Farmhouse yeast registry
erikraude skrev: Jeg veit ikke hva de nummerne dine betyr, men vi har noe gjernes liggende. Klikk for å utvide... Farmhouse yeast registry
Kim O.J. Norbrygg-medlem 28 Sep 2019 #7 erikraude skrev: Jeg veit ikke hva de nummerne dine betyr, men vi har noe gjernes liggende. Klikk for å utvide... Gjernes er #1 så den er jeg interessert i. Også Langlo og Ebbegården.
erikraude skrev: Jeg veit ikke hva de nummerne dine betyr, men vi har noe gjernes liggende. Klikk for å utvide... Gjernes er #1 så den er jeg interessert i. Også Langlo og Ebbegården.