Lån av maltmølle onsdag 18. november (Oslo)

Hei folkens!

Vi er en gjeng som skal sette i gang med brygging nå på onsdag. Vi har bestilt oss en flott Barleycrusher fra Petit Agentur, men dessverre er den forsinket fra leverandør. Vi vil så gjerne brygge på onsdag, er det noen greie sjeler i Osloområdet som kan tenke seg å låne ut en mølle en dag eller to? Gjerne en fancy justerbar en, men en Coronamølle gjør helt sikkert jobben for en fersk gjeng. Jeg kan hente og bringe tilbake mølla, vi erstatter selvsagt dersom noe skulle bli slitt eller ødelagt, og dersom det skulle være noen tvil kan vi legge igjen noe av verdi som garanti for at vi leverer den tilbake.

Håper noen forbarmer seg over noen ferske bryggere og sender oss meg en PM eller svarer på denne tråden. :)

Hei.

Regner med at det finnes møller litt nærmere dere enn min, men jeg bor på Ellingsrud. Jeg har en corona-mølle dere kan låne. Ikke montert feste for drill, så det blir håndkraft, med mindre dere kan skaffe en skrue som passer.. amerikanske gjenger, husker ikke dimensjonen.

send en PM hvis det blir aktuelt, så skal jeg prøve å følge med på mailen. Evt mobil: 9-tre-8-to-2-to-4-en

Prisen for lånet må vel bli en flaske hjemmebrygg. Men skjønner jeg må vente noen uker på betalingen.

Tilbake
Topp