Kan jo melde deg inn i er samvirke bryggeri
https://www.samvirkebryggeriet.no/
Takk for tipset. Poenget er ikke volumet. Poenget er å få laget øl som kan selges lovlig.
Da kan du jo starte et samvirke, har forstått det slik at klarer du å skaffe 20-50 medlemmer kjøper de inn utstyret til deg
Little Brother vart starta i desember ikkje registrert i foretaksregister før i februar i år og eg tippar det er litt veg (og tid) som må gåast opp før dei får lov å driva kommersiell produksjon... Mykje som skal på plass som sikkert tar minst eit år.
..
Fin artikkel på digi.no forresten!
..
Sur lakk på gang? Sour varnish?
Little Brother har då øl på polet og øl på tapp på mange puber i OsloLittle Brother vart starta i desember ikkje registrert i foretaksregister før i februar i år og eg tippar det er litt veg (og tid) som må gåast opp før dei får lov å driva kommersiell produksjon... Mykje som skal på plass som sikkert tar minst eit år.
..
Fin artikkel på digi.no forresten!
..
Sur lakk på gang? Sour varnish?
Jeg har fått et par anbefalinger og sendt ut noen forespørsler. Erfaringen så langt er at bryggmestere sjeldent svarer på epost.
Espen Lothe brukte vel ca 2 måneder sist jeg prøvde å nå ham via epost, så joda, de er treige på mail.
Jøss. Ja, det må jo være et unntak for å bekrefte regelen.Grünerløkka Bryggeri er et hederlig unntak. 2 timer respons.