Leie tappetårn / kjølesystem

MortenSickel

Norbrygg-medlem
En datter skal gifte seg 23 august og jeg skal stå for en del brygging. Jeg vil helst slippe flaskingen for den anledningen og lurer på om det finnes noen som som har et tappe/kjølesystem som jeg kan leie. Jeg tenker alt er greiere om jeg står for fatene selv, vurderer å kjøpe tappekraner, men trenger i hvert fall kjølesystem som kan ta 3-4 20 litere. Jeg mener å ha sett en gang at norbrygg har noe for utleie, men klarer ikke å finne den nå.

En datter skal gifte seg 23 august og jeg skal stå for en del brygging. Jeg vil helst slippe flaskingen for den anledningen og lurer på om det finnes noen som som har et tappe/kjølesystem som jeg kan leie. Jeg tenker alt er greiere om jeg står for fatene selv, vurderer å kjøpe tappekraner, men trenger i hvert fall kjølesystem som kan ta 3-4 20 litere. Jeg mener å ha sett en gang at norbrygg har noe for utleie, men klarer ikke å finne den nå.

Hei
Per nå er 2 av 3 Lindr utlånt den helgen, men send forespørsel på lindr-oslo@norbrygg.no så får du svar på tilgjengelighet. Første til mølla.

Litebrygg i Sarpsborg mener jeg å ha sett at har tilbudt utleie av kegeratorer. Går an å ta en telefon dit kanskje?

Jeg serverte 4 øl under Rogaland Ølfestival.

På 2 brukte jeg Lindr. De 2 siste stod i kjøleskap til vi kjørte til Stavanger. Disse 2 ble plassert i hvert sitt gjæringskar som så ble fylt med isbiter. Tappet med piknik-kran. Fungerte utmerket det også.

Tilbake
Topp