Lørenskog Ølutsalg ---> Salg av bryggeutstyr råvarer!

Hei!

Gulating Ølutsalg som ligger på Triaden-senteret ønsker å komme igang med salg av utstyr og råvarer til ølbrygging. I den anledning ønsker jeg å komme i kontakt med folk som kunne tenke seg å bentytte et slikt tilbud.
Vi kommer også til å arrangere ølsmakinger her på senteret, muligens bryggerkurs og ikke minst tenker vi å ta med hjemmebryggere i området til et komersielt bryggeri i overkommelig avstand for å brygge øl som vi kan selge i våre butikker.

Jeg har nevnt dette tidligere, men så kom sommeren og ferietid. Nå er vi klare for moro!
Er dette av interesse, og om det er andre initiativer rundt dette som kunne være ønskelig, så skriv gjerne.


Kenneth
 

Vedlegg

  • Ølbrygging.jpg
    Ølbrygging.jpg
    84,8 KB · Sett: 125
Det avhenger av to ting for meg. Tid og kostnad. Dersom dere har konkurransedyktige priser (ikke nødvendigvis billigere), og tilstrekkelig varebeholdning slik at jeg slipper å måtte supplere fra Bryggeland / BryggSelv, vil jeg benytte meg av tilbudet siden dere ligger i kortere avstand til meg.
Dersom jeg allikevel må innom et annet sted, kjøper jeg trolig alt jeg trenger der...
[Edit]
... og kompetansen må være god nok til å kunne besvare mine spørsmål...
... og servicen må være like god eller bedre...
... og kvaliteten / ferske råvarer, spes. gjær...
... men da kommer jeg...
 
Sist redigert:
Siden jeg har foreldre som bor der kommer jeg nok til å benytte meg av tilbudet. Eventuelt sende foreldre innom.
 
Jeg tviler sterkt på at dere klarer å matche bryggeland/bryggselv på utvalg. Dere kan utvalg på ferdig øl. Hold dere til det. Om dere skal selge utstyr og råvarer er jeg enig med msevland. Har dere ikke alt jeg vil ha i min oppskrift, drar jeg heller et annet sted først som sist. Men, om dere selger noe grisebillig kontra de andre butikkene skal jeg hamstre. Jeg trenger feks en maris otter leverandør som tar under 300kr sekken,

Ølsmakinger gleder jeg meg til. Utflukter til kommersielt bryggeri er alltid kult.
 
Som msevland skriver, kommer jeg til å handle hos dere, hvis jeg har en grunn til det. Spennende kit, komplett råvareutsalg, konkurransedyktige priser, etc.. Jeg bruker bryggeland nå, men velger den jeg er mest fornøyd med.
 
Enig med Frode: La andre rekruttere nye bryggere, så kan dere holde dere til råvarer; Det tar ikke allverdens plass, og dere får ølkyndige kunder som vet hva de skal ha :) En service som kan være av verdi for både dere og kundene, er å motta bestilling på e-post/SMS, og deretter produsere (kverne maltblanding) og gjøre klart ordren. Da vil jeg stikke innom etter jobb, hente posen, betale, og reise. Kjapt og enkelt, og dere kan produsere når det er stille på dagtid. De fleste bryggere tar seg en øl under bryggingen, så da selger dere det også :)
 
Hei!

Gulating Ølutsalg som ligger på Triaden-senteret ønsker å komme igang med salg av utstyr og råvarer til ølbrygging. I den anledning ønsker jeg å komme i kontakt med folk som kunne tenke seg å bentytte et slikt tilbud.
Vi kommer også til å arrangere ølsmakinger her på senteret, muligens bryggerkurs og ikke minst tenker vi å ta med hjemmebryggere i området til et komersielt bryggeri i overkommelig avstand for å brygge øl som vi kan selge i våre butikker.

Jeg har nevnt dette tidligere, men så kom sommeren og ferietid. Nå er vi klare for moro!
Er dette av interesse, og om det er andre initiativer rundt dette som kunne være ønskelig, så skriv gjerne.


Kenneth
Jeg kommer til og benytte meg av tilbudet☺
 
Hei. Gulating ølutsalg Lørenskog på Triaden har byttet eiere. Vi som også driver Maltmons på Hamar har tatt over og har tatt med alle varene vi har på Maltmons til Lørenskog. Vi mener vi har det meste man skulle trenge for å brygge øl i butikken. Er det noe som mangler har vi det sikkert på Hamar og kan ta med nedover til dagen etter. Vi mener vi er konkurransedyktige på pris og utvalg. Skulle det være feil så er det bare å ta kontakt. Det blir ølsmaking med Norum Bryggeri med fler den 19. mai og kurs i ølbrygging den 20. mai. Kom gjerne innom og slå av en prat. Mvh Arne Bøhmer.
 
Tilbake
Topp