Ny maltkvern på plass.
johanj Norbrygg-medlem 1 Mai 2013 #3 Selv når jeg anstrenger meg sliter jeg med å bygge opp så stoor kjøpetrang... Er det et mikrobryggeri i emning?
Selv når jeg anstrenger meg sliter jeg med å bygge opp så stoor kjøpetrang... Er det et mikrobryggeri i emning?
Ola W 1 Mai 2013 #4 johanj skrev: Selv når jeg anstrenger meg sliter jeg med å bygge opp så stoor kjøpetrang... Er det et mikrobryggeri i emning? Klikk for å utvide... Startet forsiktig import av malt og humle for vidresalg, samt at jeg brygger endel selv.
johanj skrev: Selv når jeg anstrenger meg sliter jeg med å bygge opp så stoor kjøpetrang... Er det et mikrobryggeri i emning? Klikk for å utvide... Startet forsiktig import av malt og humle for vidresalg, samt at jeg brygger endel selv.
Ola W 1 Mai 2013 #5 runarstock skrev: Dæven. Den tygger vel hele sekker med strie og alt Klikk for å utvide... Sikkert. Gleder meg som en unge til prøve den. Venter på malt.
runarstock skrev: Dæven. Den tygger vel hele sekker med strie og alt Klikk for å utvide... Sikkert. Gleder meg som en unge til prøve den. Venter på malt.
oeng Norbrygg-medlem 1 Mai 2013 #6 Ser den har en stor strømplugg, hvilken strømforsyning bruker den? Hvor mange ruller er det i den? Hva koster noe slikt?
Ser den har en stor strømplugg, hvilken strømforsyning bruker den? Hvor mange ruller er det i den? Hva koster noe slikt?
Ola W 1 Mai 2013 #7 oeng skrev: Ser den har en stor strømplugg, hvilken strømforsyning bruker den? Hvor mange ruller er det i den? Hva koster noe slikt? Klikk for å utvide... Strømforsyning 1 fase 230V. 2 ruller med trinnløs regulering. Pris med transport og mva blir ca. 14 000
oeng skrev: Ser den har en stor strømplugg, hvilken strømforsyning bruker den? Hvor mange ruller er det i den? Hva koster noe slikt? Klikk for å utvide... Strømforsyning 1 fase 230V. 2 ruller med trinnløs regulering. Pris med transport og mva blir ca. 14 000
oeng Norbrygg-medlem 1 Mai 2013 #8 Gratulerer, den ser veldig flott ut (men den koster endel.....) Kommer den med et stativ?
Ola W 1 Mai 2013 #9 oeng skrev: Gratulerer, den ser veldig flott ut (men den koster endel.....) Kommer den med et stativ? Klikk for å utvide... Takk. Leveres med veggfeste.
oeng skrev: Gratulerer, den ser veldig flott ut (men den koster endel.....) Kommer den med et stativ? Klikk for å utvide... Takk. Leveres med veggfeste.
protto 2 Mai 2013 #10 Nice. Kvar har du kjøpt den? Kunne tangt meg ei mølle med motor så eg slepp å bruke drill.
Ola W 2 Mai 2013 #11 protto skrev: Nice. Kvar har du kjøpt den? Kunne tangt meg ei mølle med motor så eg slepp å bruke drill. Klikk for å utvide... Importerer fra Tyskland. Bestiller gjerne en til.
protto skrev: Nice. Kvar har du kjøpt den? Kunne tangt meg ei mølle med motor så eg slepp å bruke drill. Klikk for å utvide... Importerer fra Tyskland. Bestiller gjerne en til.
katla 2 Mai 2013 #12 protto skrev: Nice. Kvar har du kjøpt den? Kunne tangt meg ei mølle med motor så eg slepp å bruke drill. Klikk for å utvide... Kanskje her? http://www.sommer-maschinenbau.de/de/inhalt/produkte/getreidequetschen/standard/piccolo-11-s-230v/
protto skrev: Nice. Kvar har du kjøpt den? Kunne tangt meg ei mølle med motor så eg slepp å bruke drill. Klikk for å utvide... Kanskje her? http://www.sommer-maschinenbau.de/de/inhalt/produkte/getreidequetschen/standard/piccolo-11-s-230v/