Maltoppbevaring

Gikk meg hus forbi også. Jeg tømmer maltet i boksen. Hvis jeg bretter tomsekken fint får den plass nedi tenker jeg
Godt det ikke bare er meg som ikke alltid får med meg alt, og jeg tror nok at man får en sekk i SmartStoreDry boksene også, men ser ikke helt poenget med å punge ut 300,- hvis man har tenkt å lagre med sekken :)
 
Godt det ikke bare er meg som ikke alltid får med meg alt, og jeg tror nok at man får en sekk i SmartStoreDry boksene også, men ser ikke helt poenget med å punge ut 300,- hvis man har tenkt å lagre med sekken :)
Det mulige poenget jeg ser er beskyttelse mot mus. De gnager seg antakelig greit gjennom en sekk, men vil slite litt mer med boksen.
 
Det mulige poenget jeg ser er beskyttelse mot mus. De gnager seg antakelig greit gjennom en sekk, men vil slite litt mer med boksen.
Det er absolutt et godt poeng, med det sagt, tok det musene 2 måneder å ødelegge multikill musefellen min til 1500,-. De knagde seg inn til åte utenfra så de slapp å trø på strømplaten, little fuckers :(

Jaja jeg prøvde å være human, de valgte klappfellen tilbake i rotasjon, så når jeg nå finner en hale ved fellen og rosinen er borte tenker jeg vi begge vant :p

For ordenes skyld, det er på loftet, malten er i kjelleren, ikke sett noe muselort der inne, enda.....
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp