Medlemskap.

Gammel tråd, men ser ingen grunn til å starte en ny.

Er det bare jeg som ikke ser "Meld meg inn!"-knappen på innmeldingssiden? Jeg får fylt ut alt, men ser ingen mulighet for å få sendt inn skjemaet.
 
Men eg kunne no godt tenkt meg å melda meg inn lell, eg. Kva er trikset når den der knappen er på ferie?
 
Til høsten har jeg vært medlemm i 1 år uten å få giro, har tatt opp problemet mange ganger til og med på Årsmøte men ingenting skjer.  :attevar: :attevar:
 
tor.gilje skrev:
Til høsten har jeg vært medlemm i 1 år uten å få giro, har tatt opp problemet mange ganger til og med på Årsmøte men ingenting skjer.   :attevar: :attevar:

Når du er så ivrig at du har tatt turen til årsmøtet, så har dei vel konkludert med at det er stor nok innsats til å fortene eitt års gratis medlemsskap...
 
tor.gilje skrev:
Til høsten har jeg vært medlemm i 1 år uten å få giro, har tatt opp problemet mange ganger til og med på Årsmøte men ingenting skjer.   :attevar: :attevar:

Skal fikse dette for deg Tor. Ønsker du å bli belastet for to år ved årets giro? ;)
 
Aleksander_B skrev:
tor.gilje skrev:
Til høsten har jeg vært medlemm i 1 år uten å få giro, har tatt opp problemet mange ganger til og med på Årsmøte men ingenting skjer.   :attevar: :attevar:

Skal fikse dette for deg Tor. Ønsker du å bli belastet for to år ved årets giro? ;)
No comment.

Måtte t Stavanger for å ordna opp. :)
 
Noko nytt om innmeldingsskjemaet og knappen som er på ferie? Skulle gjerne meldt meg inn og fått tilgang til artikkelsamlingen...
 
Fortsatt på ferie, men jeg kan gi deg medlemsstatus, så melder du deg inn senere.
 
Heisann!

Jeg har prøvd å bli medlem i en liten uke, men ingen ting har skjedd. Er det noe galt eller er det bare å smøre seg med mer tålmodighet?
 
Hei, Kaster meg på denne jeg også, er ivrig etter å komme inn på medlemsseksjonen for å finne tips til jule ale, meldte meg inn for ca. 2 uker siden.
 
Min feil. Ligger litt etter med registrering av nye medlemmer. Jobber med saken.
 
Venter her også, men har ikke ventet så lenge. Meldte meg inn igår :)
Men hadde håpet jeg skulle få medlemsnummer før helgen da jeg skal handle inn endel bryggeutstyr på Bryggselv.
 
Det ser ut til at innmeldingsskjemaet ikke lenger virker. Jeg har ikke fått nye innmeldinger siden flyttingen av nettsiden... Det jobbes med saken, og vi håper det kan ordnes raskest mulig. Skal gi beskjed så fort ting er up and running igjen. Bare å beklage, men har ikke merket det før nylig.
 
Så "vi" som ikke har mottatt noen giro, eller fått tilgang på medlemsdelen av forumet må melde oss inn igjen når dette er oppe å går?
 
Tilbake
Topp