Til høsten har jeg vært medlemm i 1 år uten å få giro, har tatt opp problemet mange ganger til og med på Årsmøte men ingenting skjer. :attevar: :attevar:
Til høsten har jeg vært medlemm i 1 år uten å få giro, har tatt opp problemet mange ganger til og med på Årsmøte men ingenting skjer. :attevar: :attevar:
Når du er så ivrig at du har tatt turen til årsmøtet, så har dei vel konkludert med at det er stor nok innsats til å fortene eitt års gratis medlemsskap...
Venter her også, men har ikke ventet så lenge. Meldte meg inn igår
Men hadde håpet jeg skulle få medlemsnummer før helgen da jeg skal handle inn endel bryggeutstyr på Bryggselv.
Det ser ut til at innmeldingsskjemaet ikke lenger virker. Jeg har ikke fått nye innmeldinger siden flyttingen av nettsiden... Det jobbes med saken, og vi håper det kan ordnes raskest mulig. Skal gi beskjed så fort ting er up and running igjen. Bare å beklage, men har ikke merket det før nylig.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.