Medlemspris på moderne hjemmebrygging?

Har sittet en stund nå og lett etter hva boka koster å kjøpe herfra for medlemmer,
men finner ingenting. Kanskje jeg er blind på begge øyer.

Hva koster "moderne hjemmebrygging" for medlemmer?

Mvh
 
Pris: Spesialpris for medlemmer av Norbrygg/Norøl: kr 198,-. Pris for ikke-medlemmer kr 229,-. Porto inkludert i prisen.

For å bestille boken Moderne hjemmebrygging, sett inn kr 198,- (medlemmer av Norbrygg/Norøl)
eller kr 229,- (ikke-medlemmer) på følgende konto:

    Kontonummer: 9710.21.34927
    Adresse: Norbrygg, c/o Lars Bjørnstad, c/o SkandiaBanken, PB 7077, 5020 Bergen.
 
Når vi har mottatt pengene får du tilsendt boken i posten. Husk å påføre giroen din adresse samt
medlemsnummer hvis du er medlem av Norbrygg/Norøl! (Bruk medlemsnummeret i NORØL)
Porto er inkludert i prisen.
 
Jeg vet, nettsiden trenger en opprustning: http://norbrygg.no/index.php?option=com_content&task=view&id=292&Itemid=2
 
Er det slik at Norbrygg ikke deler ut medlemsnummer lenger? Isåfall er jo dette noe som burde ordnes opp i. Eller mener du at du ikke er medlem...? ;) Uansett, hvis du er medlem, kan du få boken til medlemspris. Skriv at du er medlem, så kan jeg evt sjekke dette opp hvis jeg skulle være usikker...!
 
Joda, er bare fersk medlem. meldte meg inn 7 oktober, men venter på giro enda :) (som jeg nå husker at jeg burde purre på ja)
 
Tilbake
Topp