Må bare si meg enig med alle andre her; kjempeflott film som ga et godt inntrykk av hvordan en speideldag fortoner seg. Hyggelig at det er noen som tar seg bryet med å redigere litt også, jeg har sett ganske mange youtube-videoer nå, og det er mye som knapt er sebart. Dette er virkelig en av de bedre, og langt mer informativ en speidels egen video. :ilike:
Fin og interessant video, godt laget!
Ga en rolig behagelig og "reklameaktig" stemning med gjennomgående varme toner og liten dybdeskarphet.
Ble nyskjerrig på hvilket kamera+objektiv som ble brukt til formålet.
Flott med video! Fikk også sett eit par flotte klipp fra flyging med mikrofly på youtube sida di. Far min bur i Lier, og har utsikt til ei viss flystripe på ein gard, har observert ein del mikrofly der, og det ser mildt sagt utrulig gøy ut :ilike: !
Fin og interessant video, godt laget!
Ga en rolig behagelig og "reklameaktig" stemning med gjennomgående varme toner og liten dybdeskarphet.
Ble nyskjerrig på hvilket kamera+objektiv som ble brukt til formålet.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.