Min første oppskrift - Glad for innspill

SSS

 
Eg har gjort eit forsøk på å komponere eit eige øl. Målet mitt er ein fruktig IPA. Har nokon tankar om dette kan vere ein god plan for å nå målet?

20 liter. OG 1,061 FG 1,015 IBU 60 Tinseth
Pale malt 5500g
Crystal malt 500g

Chinook 20g @60
Amarillo 15g @15
Citra 15g @15
Amarillo 15,g @1
Citra 15g @1
Amarillo 15g Dry Hop 7 dagar
Citra 15g Dry Hop 7 dagar

Gjær: US 05
 
Då havnar eg godt over typemåla for amerikansk IPA, utan at det er eit must å hamne innanfor dei...
Kva med 33g pr. dose for å halde meg innanfor ei pakke? Noko av målet er å bruke opp nokre humlepakkar eg har liggande. Då er det dumt å kjøpe nye, berre for å få to halve pakkar...
 
Chinook til rett IBU @60
Amarillo 30g @15
Citra 30g @15
Chinook 15g @15
Amarillo 30,g @1
Citra 30g @1
Chinook 15 @1
Amarillo 30g Dry
Citra 30g Dry
Chinook 15g Dry
 
Takk for gode innspel, alle tre. Eg har også noko mosaic liggande. Korleis vil det slå ut å hive det inn mot slutten saman med dei andre?
Til dømes gjere slik Aasbrygg foreslår, men bytte ut chinook med med mosaic på dei seine tilsetjingane? Og bruke chinook som bitter.Usikker på kor mykje mosaic eg har, så kanskje ein kombo? Eller vert det rart?
 
Takk for gode innspel, alle tre. Eg har også noko mosaic liggande. Korleis vil det slå ut å hive det inn mot slutten saman med dei andre?
Til dømes gjere slik Aasbrygg foreslår, men bytte ut chinook med med mosaic på dei seine tilsetjingane? Og bruke chinook som bitter.Usikker på kor mykje mosaic eg har, så kanskje ein kombo? Eller vert det rart?

Mosaic sammen med Amarillo og Citra bør være knall det på de sene tilsetningene.
 
  • Like
Reaksjoner: SSS
Då har eg kome fram til eit nytt forslag til humleskjema. Basert på innspel frå dykk og kva eg har liggande. Kva trur de om dette?

Chinook 20g @60
Amarillo 33g @15
Citra 33g @15
Mosaic 25g @15
Amarillo @33g @1
Citra 33g @1
Mosaic 25g @1
Amarillo 33g Dry Hop 7 dagar
Citra 33g Dry Hop 7 dagar
Mosaic 30g Dry Hop 7 dagar

Takk for gode tankar. Fint å ha nokon å lufte tankane med.
 
Tilbake
Topp