Tøff? Displayet viser ikke tall pga at oppdateringsfrekvensen og kameraets lukkertid ikke samsvarer.
Bård Norbrygg-medlem 19 Mai 2011 #1 Tøff? Displayet viser ikke tall pga at oppdateringsfrekvensen og kameraets lukkertid ikke samsvarer. Vedlegg DSC_0117.jpg 2,7 MB · Sett: 878 DSC_0118.jpg 2,5 MB · Sett: 447
gustavf Norbrygg-medlem 19 Mai 2011 #6 De sitter 8 meter bortenfor meg. Bare gi beskjed, så skal jeg få sendt dem i riktig retning
Bård Norbrygg-medlem 14 Jun 2011 #9 Magen? Ser ikke koblingen. Men, den vokser i takt med bryggerkompetansen. Det er sikkert.
Gahr Norbrygg-medlem 14 Jun 2011 #10 Bård skrev: Magen? Ser ikke koblingen. Klikk for å utvide... Underberg mot magetrøbbel, antar jeg.
Erik W 14 Jun 2011 #11 Bård skrev: Magen? Ser ikke koblingen. Men, den vokser i takt med bryggerkompetansen. Det er sikkert. Klikk for å utvide... Underberger mot magetrøbbel gjør underverker... Reparert mang en "festivalmage" den...
Bård skrev: Magen? Ser ikke koblingen. Men, den vokser i takt med bryggerkompetansen. Det er sikkert. Klikk for å utvide... Underberger mot magetrøbbel gjør underverker... Reparert mang en "festivalmage" den...