Møtes i Oslo??

Riis'en

Dommer
Ja! Det hadde vært kult å treffe andre likesinnede. Litt langt å reise til Bryne. ;-) Men kan forestille meg det er en stor gjeng i Oslo som er "mer en middels" interresert i ølbrygging.

Finnes det noe sånt?
 
Jeg bor i Oslo-området  ;D

Det var et mnd-treff på Mikrobryggeriet før i tiden, tror det døde hen pga lavt oppmøte.
 
Akkurat... Vel.. hvis man tar seg en tur på OMB er det jo overhengende fare at man finner noen som med blanke øyne og salig glis rundt kjeften.  :amen: (Undertegnede)  Da kan man jo alltids slå av en prat. ;-)

Starter man en bytur på OMB, blir man #%&!?"¤ skuffa resten av kvelden, hvor det serveres stort sett Rignes.  :p
 
Ser at dette er rimelig gamle greier, men jeg føler meg mutters aleine her i Oslo. Så er det en tid og et sted, som er mer eller mindre fast, hjemmebryggere pleier å finne hverandre i denne byen?

- Petter
 
Hei Petter, sjekk denne tråden, den er i nåtiden: http://norbrygg.no/forum/index.php?topic=1886.msg12975#msg12975
 
Må prøve å arangere flere lokale treff over en kop te eller kaffe ::)
Jeg skal i allefal prøve å stille opp hvist det blir arangert :godtoel: :samenvol:
 
Enten så er jeg et hakket for uinteligent for dette forumet, eller så må jeg si meg enig med Riiser'n - for jeg klarte ikke å se sammenheng mellom den linken og sosialt samvær med hjemmebryggere i Oslo.
 
Jeg tok nok feil i linken. Det ble henvist til en tur på mikroen på tirsdag kveld, men den var for en god stund siden... Uansett, det er bare å avtale en kveld for å møtes her i byen :).
 
Hepp gnome! Jeg er ikke fyren som sier nei. Å få til noe denne uka blir vel litt kort varsel? Neste uke? Det forrige forslaget var tirsdag, så det er vel et så godt forslag som noe annet? Mikrobryggeriet, så slipper vi unna industribryggerienes fascisme?

- Petter.
 
Det er ikke sikkert jeg kan komme. Jobber for ringnes vett, og de er ikke fan av at jeg menger meg med selveste folkeaksjonen mot industribryggeriene avdeling Oslo. Om jeg slutter tidlig nok, kan jeg være på Mikrobryggeriet i syv-åttetiden.

Petter.

- Frue, det skulle vel ikke være et mørkt hveteøl? Stridsbrygg - siden 2009.
 
pettergk skrev:
og de er ikke fan av at jeg menger meg med selveste folkeaksjonen mot industribryggeriene avdeling Oslo

Hehe, det er nok heller Norøl som er det, vi brygger jo vårt eget øl uten å trenge å gå i protest mot industribrygg, siden vi har valget  ;D

Blir det noen samling på OMB idag da? Har ikke lest om det, og må selv dessverre drive med studiene så det holder. Jeg ønsker de som drar dit en hyggelig kveld!
 
Det er som vanlig jævlig flaut å være initiativtager, for så å være den som ikke stiller. Problemet var selfølgelig - den helnorske unnskyldningen - at jeg måtte jobbe ekstra. Neste gang lover jeg å stille, og kommer til å sitte inne med ray ban wayfarers slik at jeg blir kjent igjen.

- Gubben
 
Litt sånn altså:

BluesBrothers.jpg


Better luck next time, og du Mojo, fikk vel smakt litt likevel? ;)
 
vi kan jo sette av en dato utpå vårparten?

Kanskje en kick-off til NM? evt en NM-mimrekveld?
 
Tilbake
Topp