Da har jeg sittet noen timer med NM i dag også. Ikke for å skryte, men mye av innsamlings- og struktureringsarbeidet er svært tidkrevende. Det har blitt mye bedre etter de siste endringene fra vår eminente koder, Tollef... men vi har fremdeles noe å gå på når det gjelder automatisering.
Per i dag er det kun en konkurranse-klasse som er ferdig. Dvs. ferdig med både dømming og registrering.
Jeg ser over her at IPA er 'ferdig', men ingen IPA finnes registrert i konkurransesystemet. Ikke for å henge dem ut, men alt henger sammen med alt.
Jeg håper at vi snart får inn tilstrekkelig med både pdf og data i konkurransesystemet slik at vi kan starte publiseringen. Jeg er klar over ta alle ønsker info, og jeg kan love at den kommer straks den er klar.
Får noen info lenge før de andre.
Nei.
Ihht planen, er dømmingen langt fra avsluttet.
Når vi er sikre på at vi har alle data fra innledende, vil disse publiseres fortløpende.
Det vil går meget kort tid fra alle finalene er ferdige og til vinnerne blir kontaktet. Så kort tid at det bør oppleves som om alle får informasjonen samtidig. Vi vil imidlertid publisere alle finalene samtidig, og må derfor vente på den siste finalen.
Absolutt ingen trenger derfor tenke at de ikke er med i medalje-striden.
Håper dere fremdeles kan smøre dere med litt tålmodighet (og solkrem til helgen).