Går vel automatisk til nestemann på lista, da vel... ?Men ta telefonen når jeg ringer? Neida.
Går vel automatisk til nestemann på lista, da vel... ?Men ta telefonen når jeg ringer? Neida.
Men ta telefonen når jeg ringer? Neida.
Kan vi som ikkje har fått telefon trøste oss med reserveflaskene no?For ordens skyld, så ringer vi de tre øverste plassene. Det er de som får premie og det er jo hyggelig å ringe og gratulere folk.
Kan vi som ikkje har fått telefon trøste oss med reserveflaskene no?
Siden det ennå er 15 min igjen av den 26., er det håp om publisering av spesial/sur/hvete?Porter og stout skal være korrigert nå.
Da håper jeg alle resultatlistene for innledende er korrekt.
Siden det ennå er 15 min igjen av den 26., er det håp om publisering av spesial/sur/hvete?
Ute nå, men mangler kanskje en flight? (Fruktlambic)Ja. Pokker, jeg la den klar og glemte å trykke publiser. Lover få det ut før midnatt i London.
Kanskje...Ute nå, men mangler kanskje en flight? (Fruktlambic)
Slenger meg på denne!!!! litt hick-ups må man jo forvente godt jobbet!Må bare få si at jeg er imponert over innsatsen dere legger ned for at medlemmene skal få muligheten til å delta på et slikt arrangement.
Det har utrolig mye å si for oss medlemmer.
Dette blir årets høydepunkt for meg. Det er veldig spennende og lærerikt å delta og tar hobbyen opp til et nytt nivå for meg.
Tusen takk
Plattgympa er en kraftig engelsk barley wine med fruktestere, vinøse toner og tørket frukt i aromaen.
Fruktestere og vinøse toner med wlp001
joda, har fått det samme med US-05 i BW,
men tilhører ikke Engelsk Barley Wine klassen Imperial?
Jeg har sjekket nå... jeg har tre flasker igjen, så det er bare å ringe!!!!kan ringe meg istedet jeg passer godt på telefonen
siden jeg ikke har fått telefon i dag, kan jeg vel slappe av med at noen andre vant i klassen? Jeg er nemmelig litt usikker på om jeg har flere flasker av ølen igjen... trodde det gjaldt skandinavisk mesterskap, og det ble jo avlyst Sitter på plattformen og får ikke sjekket boden akkurat nå