NM i hjemmebrygging lørdag 27 april 2013

Jeg var en tur innom Bryggeland i Drammen i dag og merket meg at de tar i mot flasker til NM flaskekonkurransen for videreforsendelse.
 
Fikk vi svar på etikettene? Sendte Gahr en sånn skjemamail... Har kanskje ikke fungert? Spørsmålet var: Hvilken mailadresse sender man etikettene til og må de være knyttet til et innsendt øl?

Kanskje jeg ikke har fulgt helt med her nå?
 
Unik74 skrev:
Fikk vi svar på etikettene? Sendte Gahr en sånn skjemamail... Har kanskje ikke fungert? Spørsmålet var: Hvilken mailadresse sender man etikettene til og må de være knyttet til et innsendt øl?

Kanskje jeg ikke har fulgt helt med her nå?

Joda, Gahr fikk mailen, han er bare syk og har ikke fått svart. ;) Men det ser ut som om du har fått den rette infoen.
 
cral skrev:
Det er lovet alle får giro i god tid før NM for dem som går ut like i forkant av NM.

Har enda ikke mottatt noen giro jeg, og nå brenner det vel på dass snart...  :jaha:

Mvh Martin
 
malm skrev:
Har enda ikke mottatt noen giro jeg, og nå brenner det vel på dass snart...  :jaha:

Trøbbel i medlemssystemet. Faktureringa er forsinket med ei uke, men burde være i postkassa til de fleste i dag.

Forøvrig er det uproblematisk å komme uten å ha med medlemskort. Vi må sjekke ting manuelt i døra, og eventuelt rette opp medlemsregisteret, men det skal gå greit.
 
gustavf skrev:
Trøbbel i medlemssystemet. Faktureringa er forsinket med ei uke, men burde være i postkassa til de fleste i dag.

Forøvrig er det uproblematisk å komme uten å ha med medlemskort. Vi må sjekke ting manuelt i døra, og eventuelt rette opp medlemsregisteret, men det skal gå greit.

Takk for det!


Mvh Martin
 
Når den åpner... Primært skal alt være ute kvelden i forveien. Neste leietaker skal ha hallen fra 12:00, så vi må være ute i så god tid at de får vasket før det.
 
Vinneren fikk et Speidel 20 liters bryggeri til 12000,- Men utifra spørsmålet ditt tror jeg du har skrevet i feil tråd?
 
Tilbake
Topp