NM2011

Hmfr. Er ikke det en risiko man løper når man melder på et øl i NM da? Man løper jo en vis "risiko" for å vinne???  :p
 
Æsj da.
Det var så spennende de to minuttene jeg fikk kikket på oppskriftene.
Skriver man forresten ikke under på at nordbrygg kan dele oppskriftene når man stiller til konkurransen?
Ikke det at jeg skal lage noe bråk om de ikke kommer tilbake altså.
 
gustavf skrev:
Det kom reaksjoner på at alle oppskriftene var lagt ut, så de er derfor fjernet igjen.

Javel ??

Vi er vel alle klar over at oppskriften kringkastes hvis vi vinner.
Hvorfor skulle vi være redde for å kringkaste den hvis vi ikke vinner ?

Hvilke argumenter er det her som jeg ikke ser ?
(og kan enkeltmedlemmer stanse det? Eventuelt bedre å fjerne de som har knakende gode argumenter for å bli fjernet?)
 
§ 4 Deltagere gir ved innlevering av påmeldingsskjemaet Norbrygg rett til fritt å publisere opplysningene som fremkommer på skjemaet. Resultatene av konkurransen vil bli offentliggjort med deltagernes navn, bosted og oppnådd plassering/poengsum (i flaskekonkurransen inkludert dommerskjemaer).
 
Ettersom alle oppskriftene lå i en database (og det var adskillig enklere for meg å legge ut alle enn å klippe-lime noen utvalgte), så syntes jeg det var greit å legge ut alle oppskriftene. En i styret mente dette var en såpass betydelig endring av policy, som angikk såpass mange, at det burde taes en mer grundig avgjørelse på om alle oppskriftene skal legges ut. Derfor ble de fjernet igjen.
 
Serigs™ skrev:
§ 4 Deltagere gir ved innlevering av påmeldingsskjemaet Norbrygg rett til fritt å publisere opplysningene som fremkommer på skjemaet. Resultatene av konkurransen vil bli offentliggjort med deltagernes navn, bosted og oppnådd plassering/poengsum (i flaskekonkurransen inkludert dommerskjemaer).

Da er det bare å publisere ?

Hvordan skal enkelt medlemmer kunne gjøre seg til dommer over dette ?

Edit: ser det kommer fra styret. Uansett er det etter mitt skjønn fritt frem å publisere.
 
De beste tre oppskriftene i hver hovedklasse vil bli lagt ut som vanlig, på forumet under prisbelønnede oppskrifter.

Og hva PF-listen angår, den jobber jeg med akkurat nå. Regner med å kunne legge ut resultater på nettsiden om kort tid! :)
 
Tilbake
Topp