Jo der tok det visst slutt...Leffe skrev:Utrolig bra! NM 2011 slutter aldri og imponere
Jo der tok det visst slutt...Leffe skrev:Utrolig bra! NM 2011 slutter aldri og imponere
Serigs skrev:§ 4 Deltagere gir ved innlevering av påmeldingsskjemaet Norbrygg rett til fritt å publisere opplysningene som fremkommer på skjemaet. Resultatene av konkurransen vil bli offentliggjort med deltagernes navn, bosted og oppnådd plassering/poengsum (i flaskekonkurransen inkludert dommerskjemaer).
Jeg er kjent med reglene for NM i hjemmebrygging og bekrefter at opplysningene på dette skjemaet er korrekte og at brygget tilfredstiller kravene til deltagelse i NM. Dersom juryen diskvalifiserer brygget vil jeg ikke få tilbakebetalt eventuelt deltageravgift. Norbrygg kan publisere oppskrift og navnet på brygger sammen med resultatet for konkurransen og vurderingsskjemaer.
gustavf skrev:Så dersom vi bestemmer oss for å publisere alle oppskriftene igjen, så er vi på rimelig trygg grunn.
gustavf skrev:Ettersom alle oppskriftene lå i en database (og det var adskillig enklere for meg å legge ut alle enn å klippe-lime noen utvalgte), så syntes jeg det var greit å legge ut alle oppskriftene. En i styret mente dette var en såpass betydelig endring av policy, som angikk såpass mange, at det burde taes en mer grundig avgjørelse på om alle oppskriftene skal legges ut. Derfor ble de fjernet igjen.
Je!gustavf skrev:Oppskriftene er igjen ute på nett:
http://bit.ly/norbrygg2011
Oh, takk som byr!Bård skrev:Blir oppskriften på PF vinneren også publisert? Den skulle jeg gjerne hatt. Også oppskriften på Taj Mahal, som jeg likte godt..